Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begynder mc, kawazaki zx6r 636
  • #1   6. jun 2009 den er nok små kvik smiley

• #2   6. jun 2009 nej det kører bare,kæresten har en zx6 fra 06.synes det er fin cykel og starte på

• #4   6. jun 2009 for pokker den bliver dyr med kasko det er såmænd det eneste

noget helt andet er at jeg syntes det sindsygt at starte på sådan en men det skal jeg jo ikke gører mig herre over smiley

• #5   6. jun 2009 det virkede fint for mig bare på en r6

• #6   6. jun 2009 Hej med jer,

Andreas, ved godt den er rimelig hurtig, men har en kammarat der købte en 600 bandit for mange år siden, efter 3 mdr på ryggen af den, var den blevet for kedelig, har også overvejet noget SV650/1000, ny cykel til rimelige penge, men tror at køreglæden bliver større på en kawa.. smiley

Jesper, hvor høj er din kæreste ? jeg er jo 184 cm, men med en sædehøjde på de 80 cm, skulle det nok kunne gå, har korte ben.. smiley

Kasper, jeg har rundet de 32, har snakket med Alka, de forlangte 10K for kasko, Thisted forsikring mener jeg var 7500, men så skulle jeg flytte min personbil derover også & de forlangte 1800 kr om året for bmw`en...

Kristian, kan du uddybe hvorfor det er "sindsygt" og starte på den ?

Jeg kan ikke se den dybere mening i & købe en med færre hk fra starten, køre på den 1 sæson, blive træt af den, sælge den med tab & så købe det man vil have, ved godt jeg ikke har nogen køre-erfaring overhovedet, men så må man jo dreje gassen efter det.. smiley

• #7   6. jun 2009 fin mc.... den kan du da sagtens starte på!!!

• #8   6. jun 2009 vil nok oz sige at det er en vild maskine at starte på, men igen det er bare min mening.
    og det med at din kammerat købte en mc der blev kedelig efter 3 mdr, har vist ikk prøvet cyklen an, udover hvor godt den trækker og tophastighed!
    jeg har haft min mc siden 7 mdr sidste år, og jeg syntes stadig at den er fantastisk at køre på. jeg er fx først idag kunne få mit knæ i jorden når jeg svinger. Jeg kender cyklen ved x antal hastigeder, og hvornår den syntes det er ved at være nok, i forskellige sving fx.
    men tag ud og prøv nogle cykler, og se hva der tiltaler dig.
    jeg ville have haft en gsxr 600/750 som start mc, men efter jeg prøvede den 750, syntes jeg det alt for kraftigt til mig.! og at man må dreje gassen efter ens erfaring holder jo ikk ;D så snart man sætter sig op på sån en satan, så ligger hjernen allerede derhjemme smiley

• #9   6. jun 2009 Den kan du sagtens starte på hvis du virker i hovedet.

Kommentér på:
Begynder mc, kawazaki zx6r 636

Annonce