{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring/drosling
  • #1   11. feb 2006 ku da godt være du lige sku ringe og høre dem... de har det jo med sætte tingene så det er mest fordelagtigt for dem..
    hygge

• #2   11. feb 2006 du skal selv sige det til dem for du kan jo saktens forsikre en stor cykel selv om du har det lille kort

• #3   11. feb 2006 Ok, er der så en der har en ide om hvor meget den evt. ville gå ned? betaler 8k i ansvar nu.

Tak for det, skal jeg de helt sikkert lige have afvide så =)

• #4   11. feb 2006 Hej. Jeg ringede til Tryg-, Top- og GF-forsikring da jeg i sin tid skulle drosle min cykel, de sagde alle at det med droslingen ragede dem en papand, fordi den var så let at fjerne igen, at det gad de ikke blande sig i og regulere deres priser efter. De fleste forhandleres erfaringer (så vidt jeg har hørt) er, at når taksatoren møder op i forbindelse med en skade, bliver der aldrig spurgt til drosling og lille kørekort.
    Jeg valgte ikke at drosle min cykel i sin tid, og er blevet stoppet af politiet 2 gange, uden at de opdagede det. Måske er det held, eller måske er de ikke særlig ops på det...Håber du kan bruge det. Mvh. Tobias

• #5   11. feb 2006 det var godt nok meget.
    jeg betalte ca. 3000 kr for min gsxr400 da jeg var 18

• #6   11. feb 2006 min var heller ikke droslet og det opdagede politiet heller ikke da jeg blev stoppet

• #7   11. feb 2006 Er os selv blevet stoppet 2 gange, den ene gang gav jeg bare manden et papir på det anden gang intet, de spørg heller ik! Ku dog godt forestille mig at de er ligeglade, men det burde de sku ik være fordi den erj o langtfra ligeså kraftig som std. !!

• #8   11. feb 2006 Jeg er blevet stoppet 2 gange, og begge gange måtte jeg have papirene frem for at bevise at den var droslet. men de tjekkede det ikke på selve mcèn!

• #9   11. feb 2006 Jeg er forsikringsmægler,og alle de selskaber jeg handler med ( 19 stk.) er ligeglade med drosling. Nogle selskaber har dog ikke en database der fører antal HK automatisk ind, når modellen er tastet i systemet, så der skal forsikringstager selv oplyse HK. Da nogle selskaber tarifferer efter HK er der måske lidt at hente der, men husk endelig at oplyse, hvis du fjerner droslingen, så forudsætningerne for prisen ikke holder mere, for så holder forudsætningen for erstatningen heller ikke. Mit bedste råd er at tegne en indbo- samt ulykkesforsikring i samme selskab. Rabatten som "samlekunde" er ofte større end prisen på de 2 andre forsikringer, og det er vel heller ikke så tosset med en ulykkesdækning når man kører MC.
    / steffen

• #10   12. feb 2006 Forsikringen er bedøvende lige glad med om du har drosling på, når du skal betale din forsikring. Men de er apseludt ikke ligeglade vis du køre galdt og de skal af med penge, du får intet vis den ikke er droslet. Og det skal stå i den reg atest så du skal have den synet med droslingen.

Mvh
    Henrik K

• #11   12. feb 2006 Fair forsikring var også ligeglade med droslingen på min.. hun sagde bare at man betaler efter cyklen - ligemeget om den er droslet eller ej. Lidt noget griseri, for det må siges at være noget forskel på 34- og 110 hk. Men der er og bliver altid nogen ting som bare er lidt underlige...

• #12   12. feb 2006 Henrik k, den er skam også synet med drosling på, har bare ik fået det på reg.attesten endnu!!

Men tak for svarene, tror bare jeg dropper det med at spørge =) Har TopDK og jeg tror sku ik de gider sætte noget ned.

Kommentér på:
forsikring/drosling

Annonce