1.197 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Forsikring og drosling? Forsikring og drosling?

Godaften,
Ville lige hører om der andre der har stået i samme situation.

Kigger lidt på div. Motorcykler.
Men som ny cyklist, så er forsikringsselskaberne partypoopers.

Men mit spørgsmål går ud på.
Jeg har set lidt på nogle superbikes, mest pga udseendet jeg vil have dem.
Men har kontaktet alle selvskaberne uden de vil give kasko pga størrelsesforholdet. HK/kg.
Tænker så hvis nogle har erfaring hvis man så drosler en såkaldt superbike til 74kw ellerlign. Om de så ændrer deres holdning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring og drosling?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #1   3. jan 2015 Hvor gammel er du?

Du skal nok ringe rundt til de forskellige selskaber og spørge - oftest har de bare nogle lister de går ud fra.

• #2   3. jan 2015 Jeg er selv 24 og det var ikke nemt at få kasko på. Alt der hed Cbr, r6, gsxr osv kunne jeg ikk få det på. Købte så en Cbr og fik mig forhandlet til en kasko forsikring på den. Så den kan nogen gange være en god ide og beholde samme forsikrings selvskab, så evt snak godt med det selvskab du har nu.

• #3   3. jan 2015 Jeg har købt en WR250x altså en Offroader ifølge forsikringer men kasko varierer fra 12k til 4k så jeg endte med mondux der tilbød mig 4k for kasko smiley min ZXR er der ingen der vil kasko forsikre, dog vil jeg heller ikke da den ikke har det vilde af værdi

• #4   4. jan 2015 Jeg er 26 år.

Jeg fik afvide af topdanmark grundet til jeg ikke måtte forsikring en kawa zxr var pga dens forhold er 1.61hk/kg. Og jeg sku bare over 2 for jeg kunne. Men de kan ikke simulere en beregning på forhånd. Jeg skal først købe, drosle og registerer den.....

Havde håbet på Topdanmark kunne være lidt flinke, har været kunde der altid. og 8 år med bil uden skader,
    Ansvar er de flinke nok det godt 1700kr uanset hvilke Mc jeg køber.

• #5   4. jan 2015 top DK er lort til mc. mondux eller 123mc vil kasko forsikre dig billigst og GF vil ansvar dig billigst

• #6   5. jan 2015 Mondux smed nærmest røret på pga jeg ik var fyldt 30.

GF ville heller ikke give kasko pga jeg ikke var 30 år.

123MC, Kan det lade sig gøre hvis jeg neddrosler den. så kan jeg godt. Prisen ville så være 25% end det den siger.
    Og hvis jeg ikke drosler den, kan jeg godt få den til prisen, hvis jeg så også Tager det FDM kursus A.

Topdanmark vil vende tilbage.

• #7   5. jan 2015 så tag det FDM kursus A det er også fint at ha i lommen. Troede dog mondux forsikrede superbikes for 25 årige.

• #8   5. jan 2015 Kør da den zxr på ansvar.. Eller køb ikke superbike, og kør på den de næste par år..

Præmien falder når cyklen er droslet, men det udregnes efter en hemmelig Formel skrevet på volapyk..

• #9   5. jan 2015 Brian G - Der bare en god risiko for hærværk/tyveri herfra. Lidt ærgelige penge.

• #10   5. jan 2015 har du nævnt at det er pga tyveri delen du vil havde kasko det er der nogle selskaber der godt vil være med til

• #11   5. jan 2015 KJJ92DK, ja sagde det var pga tyveri, og jeg ville smide alarm + tracker i som hjælp

• #12   5. jan 2015 Køb en vild kæde og en voldsom lås smiley

• #13   5. jan 2015 Er sådan set allerede købt.

profilbillede
  • #14   5. jan 2015 forhåbenligt ikke sådan smiley en 17mm top og en 3/8 nøgle (JO JEG BRUGER 3/8 OG ER LIGEGLAD MED HVAD I SIGER DET ER DEN BEDSTE STØRRELSE)
    og så er det forhjul af smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.710
    #15   5. jan 2015 Så din 17mm top passer til både kaliper boltene, forakslen og klem boltene?

Sært - jeg mener ellers min kører med 12mm sekskant, 19mm unbraco eller 22mm sekskant og 10mm top til de sidste? smiley

3/8 er lort... smiley

• #16   5. jan 2015 smiley :'( smiley

Kommentér på:
Forsikring og drosling?

Annonce