{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vask at cykel
  • #1   10. feb 2006 ja jeg tror ikke jeg ville bruge motor rens det er sku noget heftigt noget. men som moto siger og brug evt en tandbørste til de små steder

  • #2   10. feb 2006 højtryksrenseren har ikke noget at gøre ved motorcykel rengøring.....du skyller fedt og smørrelse ud af hjullejer bagsvinger osvosv.........
    Motorrens er også noget heftigt stads som du skal være ret forsigtig med kan snuppe mere ens snavs nogle slags inderholder kemikalier der ikke er smarte at få på fx. lak og alu, ihverfald test på små områder først.

    Når dette så er sagt..
    VASK AF CYKEl..... argh pis med jer ska man det hvert år?
    Bruger selv masser af motorens og højtryksrenseren er min ven.....
    Cyklen er da blevet skyllet i år...... efter den var endt i mudderet for enden af langsiden smiley

    Men jeg er heller ikke kendt for at være god ved mine brugsgenstande...... de bliver ja brugt........

    Ikke så slem som min far dog...... for første gang nogen sinde har han vasket sin bil!!!!!!!!
    Min mor var målløs .... hva faen laver du? Ja han stod sq og vaskede bilen oxo indvendigt....

    Min far: " det var jeg sq nødt til den kalv jeg havde haft med i kabinen havde overskidt det hele !"

    Ok der havde jeg sq nok bare ladet kalven ligge!


  • #3   10. feb 2006 Min kæreste er forøvrigt slet ikke vild med motorrens og lign... har arbejdet på en dialyseafd. hvor en knægt havde fået nyresvigt pga. motorrens i direkte kontakt med huden....
    Så husk hansker....

    Ja ja bruger jeg heller ikke selv, men jeg er dum.


  • #4   10. feb 2006 Shell Bike Cleaner. Købes det bare på en shell tank? eller er der andre billigere steder?

  • #5   11. feb 2006 Okey så må jeg lige ud og besøge et par butikker smiley

  • #6   11. feb 2006 Ja rigtig nok. Og billigere smiley

  • #7   11. feb 2006 Jeg bruger vandbaseret affetdtningsmiddel, det kan have flere navne, bio affedtning, eller miliø affedtning, og så børste, det tager det hele, og hverken lak eller alu har taget skade!!
    Så er det billigt, ca 20 kr pr liter, og den holder vel et halvt år, billigt og effektivt ;o))


  • #8   11. feb 2006 Brug VEL opvask ( eller li.) først, skyl så med kold vand
    og så vask igen med bilvask med voks, skyl og skyl.
    Tør efter med trykluft eller ren tør klud.


  • #9   11. feb 2006 Bare vask cyklen jævnligt... så er det ikke nødvendigt med alt det harske rengøringsmiddel...

    Bruger dog selv Autosæbe i småmængder, hvis der er noget som sidder godt fast (f.eks. skidt på vandkøleren) og så er autosol et fint rengøringsmiddel til fælgene - for de skal sgu pudses hele tiden alligevel.


  • #10   11. feb 2006 det der ligesom mangler på den er bag bagdæmperen og lingende steder hvor jeg ikke kan komme ind, der kan jo ikke undgåes at der vil ligge sig noget med tiden, min cykel bliver dog også vasket ofte med auto sæbe og en blød svamp, men jeg siger tak for hjælpen drenger og piger

Kommentér på:
vask at cykel

Annonce