{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

RE:Lidt info fra admin... {{forumTopicSubject}}

"Vi regner med at starte hjælpe-admins op i løbet af denne måned.

Mange har efterlyst en chat. Hvis alle talte pænt til hinanden ville vi allerede have haft en chat. Vi bruger meget tid på at få en ordentlig tone på alle gallerierne, når dette er på plads og vi mener at kunne styre det, er en chat absolut en god ide.
Til orientering arbejdes der på bedre svartider.
Mvh Motorcykelgalleri.dk"

Jeg tror ikke at i skal vente på at brugerne får "en sober tone til chat", for så bliver det aldrig til noget, vi lever i en ufuldkommen verden.

Men, iegn så ville det være på plads med de hjælpeadmins, som i siger er på vej, for på andre sider hvor der er det, der tilkaldes bare sådan een hvis en bruger går ud over hvad der er acceptabelt, og det lægger som regel en dæmper på gemytterne og ellers stoppes det hurtigt.

Godt at se at i er på vej med nogle tiltag, og så gør vi andre det vi plejer at gøre, nemli,,, vente

Mvh
Bo

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RE:Lidt info fra admin...
  • #1   5. feb 2006 Jeg er fuldt enig med dig! ;o)

• #2   5. feb 2006 ja okay et par sure opstød af og til. men det er da ingen ting. jeg ser motorcykel folk som utrolig rare menesker og det gør at det er rart at komme til træf fordi vi har det til fælles. så jeg synes det er en super ide at lave en chat. det kan da ikke gå for stærkt. så jeg er også enig med BO..

• #3   5. feb 2006 en diskution skal da have lov at blive lidt varm... der er jo ikke nogen der er gået amok eller kommet med trusler eller noget i den retning... jeg har i hvert fald ikke set det. så jeg syntes det er en dårlig undskyldning at der ikke er nogen chat pga grimt sprog. vi er trods alt voksne menneske og kan godt tåle lidt grimt sprog en gang imellem

• #4   5. feb 2006 Jeg kan ikke tåle grimt sprog !
    PS. det er mig der løber på billedet til højre

• #5   5. feb 2006 Fin Ide´ MEN, hvis denne nye chat funktion får systemet til at blive endnu mere laggy/sløv kan jeg godt undværre den.
    Var det ikke en Ide´ at få nuværende site til at fungere inden der indbygges nye tiltag.

Grim tone .............. man er vel biker og ikke blomster-binder, så vil tonen vel være lidt hård ind i mellem ikk :o)

• #6   5. feb 2006 Hmm, nå men det indlæg jeg havde lavet, er åbenbart blevet slettet:-)
    Det er vel også fint nok, MEN jeg har siddet længe og kikket det hele igennem, da jeg ville se hvad i andre havde skrevet, men vi fik da svar fra ADM.

Thomas

• #7   5. feb 2006 Jeg vil også
    En produkt anmeldelse vil være fint!
    Jeg ved ikke hvad vi skal bruge et forum til udover det vi har! I ved man skriver ,at der er en fællestur fra "der" også kommer folk fra nær og fjern!
    men hvis admin vil gøre noget godt for det har forum skulle man se på hvordan "sitet" kører for jeg synes efterhånden at det er den rene elendighed, jeg har en grov go´ opkobling og alligevel, netop på denne side hakker det, sider leveres sådan efter lidt ventetid, jeg mener at med de mange for mig totalt ligegyldig reklamer, burde der være råd til en opgradering af hardwaren!
    det var så det med frygt for at blive frosset ude!! uuuu

• #8   5. feb 2006 den kører som en honda goldwing med side og træk vogn, men med en 150 ccm motor : )

• #9   5. feb 2006 smiley he he

Ja der er jo ikke langt fra een cylinder til to, vel ??

• #10   5. feb 2006 hva' dine er på 400 pr cyll

og min er på 325 ccm, så det er nu ikke så langt fra, bortset fra at de 325 skal ganges med 4 i stedet for 2

smiley

Kommentér på:
RE:Lidt info fra admin...

Annonce