Wave info - tak Wave info - tak
Jeg har den 22/10-05 bestilt wave skiver til min SV 1000 men det ser ud til at det er ret svært at få dem hjem, først sagde de ved forhandleren at det ville tage 3 uger, så er vi jo midt i norvember men der kom ingen skiver, så sagde de i december, hmm så blev det til januar og deres sidste bud er så midt i februar.
Det undre mig meget hvordan det kan tage så lang tid at få et par skiver hjem ??
Jeg har selv hørt at de har rykket for dem over telefonen ved impotøren og de siger at der kun er en impotør i danmark og at det er første gang der er blevet bestilt wave skiver til en SV, kan det nu også passe, så er mit spørgsmål, passer SV´en ikke skiver med flere, så som nogle GSX-R og TL´er for dem er der da flere af med wave skiver ?
Og hvis der er nogle der kender et sted hvor man kan få skiverne hjem HURTIGT og ikke bare hvor man kan bestille dem, for det kan man jo gøre mange steder så vil jeg meget gerne høre hvor, for den forhandler jeg bruger er villig til at bestille et andet sted.
Jimmy K
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 307
jun 2005
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 9 Emner: 49 Svar: 762
De er bestilt ved CVP Horsens
jun 2005
Lidt frækt syntes jeg nok men sådan skal det nok være.
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 451
Mit bud.....køb dem et andet sted.
jan 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 38
Købte mine her http://www.carpimoto.it/content/prod/l_EN/s_7_Brakes/br_5_Suzuki/bi_109_TL_1000_S/pr_3278_Braking_brake_disk_Braking_Wave_STX20D_1_disk_dim_320x69_mm.htm
Der gik en uge så var de her
Pris 430eur incl lev.
apr 2004
Følger: 4 Følgere: 29 MC-er: 6 Emner: 38 Svar: 111
jun 2005
Skiverne kommer sikkert ikke, maleren er forsinket og jeg skal flytte den 25/02-06 og mc´en skulle være færdig til den 01/03-06 men det bliver den vist ikke, så for første gang tør jeg godt at sige, godt det er vinter endnu,,, ellers..... %#¤¤#"&%"#¤#%&.....
Takker for alle de seriøse svar
med forsat håb om snarligt forår
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Det er kun her på det sidste at de er begyndt at tage sådanne dele ind i deres sortiment.
Fx har Reinhardt vist fået Motrax ind i deres program og Kawasaki kommer også med en masse gejl, hvor man blandt andet kan købe sådan noget som skiver.
Man må så bare håbe at de er seriøse med det den her gang.
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 879
maj 2005
Følger: 41 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 94 Svar: 1.998
Hvad jeg skriver skal tages med et forbehold for at hvad jeg har hørt er løgn
Tror ikke Thomas (Horsens) L har ret....i at CVP kun bestiller når de har en god portion...
Har arbejdet ved MAX og de fleste værksteder i DK bestiller flere gange om ugen....
Faktisk er det ofte så til grin at man får 5-6 latterlige små ordrer på en uge fra det samme firma ;-)......
Nå ja så er der jo livsreglen med at når det først er begyndt at bøvle så pljer det gerne at gå galt
Så du får nok et sæt forkerte skiver til en hjem i oktober 2006
jun 2005
jeg håber sgu ikke det går så galt, men hvis de ikke kommer her i februar, så vil jeg da lige kontakte min forsikring og høre og jeg ikke kan få pengene udbetalt for så er chancen vel større for at jeg får nogle i år efter hvad i skriver....
Wave info - tak