{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

Regler for lille Motrorcykel... {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens...

Jeg har lige et lille spørgsmål...
Du er 18 – 21 år og har aldrig haft kørekort til motorcykel. Kørekortet til lille motorcykel kan efter 2 års kørselserfaring ombyttes til stor motorcykel. Dette gøres på motorkontoret uden ekstra prøve eller lign.

Vil det sige at hvis man har taget kortet som 20 årig skal man vente til man er 22? eller skal man bare vente til man bliver 21?

venlig hilsen

Jesper Nicolaisen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Regler for lille Motrorcykel...
  • #1   29. apr 2009 Man får da ikke et nyt kort? Du beholder bare det gamle så kan politiet se du har haft det mere end 2 år.?

Ret mig hvis jeg er forkert på den....?

• #3   29. apr 2009 JD har fuldstændig ret, jeg benyttede mig af reglen med de 2 år og kørte lovligt på min daværende tl1000 fra da jeg fyldte 20år smiley

Og har aldrig været forbi og lavet nyt kort, der står stadig lille i mit, men politiet ser jo bare hvor længe jeg har haft det.

• Patrick H
    Patrick H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 192
    #4   29. apr 2009 Jeg vil jo altså gerne lige tilføje lidt erfaringer her - det er rigtigt du ikke behøver og gå op og hente et nyt kort, da polititet i Danmark, bare kigger på hvor længe du har haft kortet !

men prøv lige og forklar det, til en emsig Ungare, Spainer eller Franskmand i 35 graders varme når man bare gerne vil ud og køre !

Derfor, hvis du gerne vil leje en MC (eller bare køre en) i udlandet, så gør jeg selv den tjenste og brug 10 min, på at fise forbi og få hentet et nyt og få det ændret - det kan spare dig for en uhyggelig bunke besvær smiley

MEN MEN MEN - Detter er bare gode råd - ellers skal der lyttes til " JD (Nordsjælland) ! " - Han har sin info iorden smiley

Kommentér på:
Regler for lille Motrorcykel...

Annonce