609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Forsikring af racer, under 26 år? Forsikring af racer, under 26 år?

Hej alle.

Jeg har nu haft ringet om at få kasko på min ZX-7R til GF, If, Tryg og Fair. og den eneste der ville give et tilbud var Tryg, og dette lå på 30.000 årligt, de andre selskaber ville slet ikke tale om at forsikre den.

Kan det passe, at man, når man er under 26, ingen mulighed har for at få kasko på sin cykel? For så burde vi da lave et opslag her på siden, der fortalte at det var umuligt. Der er jo mange der bliver ved med at oprette tråde om netop det emne.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af racer, under 26 år?
  • #1   29. apr 2009 Du er inde på noget af det rigtige, men prøv Top Dk

• #2   29. apr 2009 Søg i forum det her emne er oppe hver dag efterhånden....

• #3   29. apr 2009 meld dig ind i MCTC og forsikre i topdanmark med 20% rabat, de er et godt selvskab også når skaden er sket !
    hvad hjælper det at spare 500kr hvis man ikke bliver dækket i sidste ende.
    men forsikerer er meget individuelle så frem med telefonbogen og så ring til ALLE og skriv en liste med pris og ikke mindst selvrisiko !
    du kan medfordel spørge efter en assurandør, så taler du med en der kan forhandle i stedet for en dum trunte der bare slår op på en pc.
    held og lykke

• #4   29. apr 2009 Syns ofte man hører at folk under 30 ikke kan få kasko. Sådan tror jeg det er hos mange selskaber. Alternativt koster det en formue :-S

• #5   29. apr 2009 Istedet valgte jeg at køre på min "gamle havelåge" og nøjes med ansvar smiley

• #6   29. apr 2009 Same shit, different day... Forsikringsselskaberne har stadig den opfattelse, at det er yngre mennesker, der laver alle skaderne selvom statestikkerne siger det modsatte..

Så indtil videre er <30 og kasko på sportsmc bare ikke noget, der hænger sammen..

• #7   29. apr 2009 Da jeg købte min CBR i vinter fik jeg forsikret dem igennem forhandler og i sidste ende er det Lloyd og Rasmussen.

Jeg betaler 6200,- med ansvar og kasko. Så er selvrisikoen godt nok lidt høj, men hvis skaden først er sket, så koster det hurtigt en masse knapper smiley

• #8   29. apr 2009 Har lige fået forsikringret en Yamaha R6 fra 2008 til 16,800 med Fuldkasko & en selvrisko på 7900 hos Tryk.
    Er 26år har kun 1år jeg kan taget med overfra bil af.
    & Nybegynder på Mc.

smiley

• #10   30. apr 2009 prøv codan de er lidt bedre med priser

eller trekoner forsikring

• #11   1. maj 2009 Okay, jeg vil prøve at høre TopDK om de vil tale med mig, hvis jeg melder mig ind i MCTC smiley
    Jeg vil også forsøge ETU, trekroner og Codan, tusind tak for jeres input.
    Det er desværre ikke muligt at forsikre gennem Kawasaki, da det forsikringsselskab de samarbejder med kræver, man har kørt i 5 år.

Ulrik P, nu er du også over 26, hvilket ændrer en del på situationen.

Til Kristian H kan jeg sige at jeg er fuldt ud klar over at der er tråde om dette hver dag, det var også derfor jeg gerne ville have lavet et opslag hvor der står at det er umuligt at forsikre en sportsMC når du er under 26. Så kunne vi spare os for alle de ens tråde.

Kommentér på:
Forsikring af racer, under 26 år?

Annonce