1.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

HJÆLP GIPRO.. Kawasaki HJÆLP GIPRO.. Kawasaki

Har lige monteret GIpro DS gear indikator på kawasaki z750 fra 04. Mit problem går på at den først skifter i display når jeg har koblet ind i et gear.. Ønsker den STADIG koblet til at ku vise så snart man har valgt gear men kobling trukket ind..

Håber nogen kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP GIPRO.. Kawasaki
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #1   28. apr 2009 Den ved jo ikke om du har skiftet gear før omdrejninger og hastighed passer sammen...

• #2   28. apr 2009 ved bare den kan på mange suzuki og enkelte kawasaki også set.. Men ved ikke om der er en anden kontakt-sensor på dem..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #3   28. apr 2009 Nu ved jeg ikke hvordan din er lavet, men min GPChrono er universal og skal have både rpm og speed signal der passer sammen før den viser det nye gear...
    Hvis du skal have den til at vise det før du kobler ind, skal det være en cykel som har et specifikt signal for hvert gear du kører i - typisk en cykel som allerede har gearindikator fra std...

• #4   28. apr 2009 Jeg har sådan en monteret, det er satme noget skrammel

• #5   28. apr 2009 Mange af dem kører på hastighed og RPM...det eneste du kan gøre er at finde dig en anden Gearindikator. Men hvem skal også sådan en "demens-light" smiley

• #6   28. apr 2009 Fini, det kan du sq nok have ret i det, altså det med demens....bare omdrejningerne passer så er resten sq ligegyldigt...og i pitten har vi tid nok til at finde frigearet :o)

• #7   29. apr 2009 Hvis man ellers kan finde ud af montere den rigtigt fungerer den fint, men det med koblingen trukket ind og visning af gear kan ikke lade sig gøre da den kører på omdr. og hastighed. Er sq glad for min på baneraceren som fungerer på samme måde, men du ved vel også hvad gear du er i når du holder stille ??

Kommentér på:
HJÆLP GIPRO.. Kawasaki

Annonce