{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rygskjold thansen??
  • #1   27. apr 2009 Har selv denne http://www.thansen.dk/product.asp?c=2670654366&n=1364459000&pn=-1553725864

    Er super tilfreds med den og syntes ikke at den bliver for varm. Fik den for kr. 600,00


  • #2   27. apr 2009 Køre selv med UVEX rygskjold fra T.hamsel...
    Virker fint, behageligt at have på.
    EN-1621-2


  • casper s
    casper s Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 26
    #3   27. apr 2009 køb dog et dainese eller sådan? som beskytter både foran, bagpå og nyre.

  • #4   27. apr 2009 Hvorfor købe et til 600 når man kan købe en testvinder til nogle hundrede mere? Så ved man da det er kvalitet.

  • #5   27. apr 2009 Test vinderer giver jeg ikke så meget for, det kommer jo an på hvem der tester. Man kan altid finde en test der viser at det man selv har købt er det bedste, men Dainese kunne bare ikke med min ryg og mit nuværende rygskjold sidder rigtig godt på mig og det må være det vigtigste for så husker jeg det hver gang. Men Kim skal vel bare finde det der passer ham bedst og så købe dette.

    For mit eget vedkommende er jeg bedøvende ligeglad med om det koster det ene eller andet, hvis der er noget jeg vil have så kåber jeg det, især når det gælder egen sikkerhed.


  • #6   27. apr 2009 Når en test er lavet af et uvildigt forsøgslaboratorium så er der ingen tvivl hos mig.
    Det skal naturligvis sidde ordentligt og da jeg har skæv ryg så mærkes det hurtigt. Fordelen ved det jeg har er at det følger ryggen og man tænker ikke over at det er der samt det er egentligt ikke så varmt.
    Mit rygskjold er Halvarssons Race kan også købes under navnet Forcefeeld der er det også billigere.


  • #7   27. apr 2009 Eller køb den Knox Attitude i min annonce.
    Se det, er kvalitet !!


  • #8   27. apr 2009 Jeg har købt det fra Lidl til 249 kr.!?! Det er level 2 godkendt, og har vundet i en Bike-test over bl.a. Dainese Wave.

  • #9   27. apr 2009 Ja har oss Bsquare fra lidl.. det er ok, men har ingen ventilation overhovedet!

  • #10   27. apr 2009 Bare det virker så er det sku underordnet.
    Jeg har selv været glad for mig rygskinne (Se evt. foto album)
    Det handler dog om at finde en som er rar at have på så man ikke bliver træt af den og vælger at køre uden. Så virker den ikke ret godt.


  • #11   27. apr 2009 Køb et Forcefield eller Halvarsson, alt det der med at det ikke må kunne bøjes bagover er en skrøne, et ordentligt rygskjolds funktion er at absorbere og fordele et slag over et større område, og det gør et forholdsvis blød og fleksibel rygskjold bedst.
    Når du bestemmer dig for at købe et rygskjold så kig på mærkningen, der er to klasser; level 1 og level 2, level 2 er det med den højeste beskyttelse, hvis der ikke er en label eller anden dokumentation for enten level 1 eller level 2, så ved dig om og gå din vej, uanset om det er CE mærket.


  • #12   27. apr 2009 Unbreakable.

    Et skod skjold er stadig bedre end intet skjold.
    Uanset hvad der står er det stadig en vurdering man gør i forhold til en selv.
    Jeg har en Rukka Gummi rygskinne jeg bruger til race. Den beskytter ikke mod fodvilere, pedaler eller greb. Men den er blød at lande på og fordeler MEGET energi ud i skuldre og hofte.


  • #13   27. apr 2009 Jeg kører med Dainese Wave, kan godt være den ikke fik så god bedømmelse i Bike, men jeg er glad for at jeg knap nok kan mærke jeg har den på. Og i de varme sommerdage, ventilere den rigtig godt.

  • #14   28. apr 2009 Investerede i Halvarssons Track ( testvinderen fra Bike og level 2 godkendt ) og er meget glad for komforten på det. Det sidder godt, har gode justeringsmuligheder og er meget behageligt at have på.
    Gav 1.095,- ved MC Sport i Sabro ( lidt vest for Århus ).


  • #16   28. apr 2009 Kneedown: Det er sådan det skal være. Jeg tester jo også selv mit udstyr...

  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 26
    #17   28. apr 2009 Jeg har et B-Square fra Lidl fordi det var ret ok i test (Level 2) men det er der altså en grund til det fik: det er tykt, tungt og særdeles Ufleksibelt og man kan i den grad mærke man har det på! Varer ikke længe før det er byttet ud med noget man kan holde ud at have på.


Kommentér på:
rygskjold thansen??

Annonce