{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Rygskjold?? {{forumTopicSubject}}

Har set at Thansen har et Uvex ryg skjold til omkring 800 kr, har overvejet og købe det. Nogen som har erfainger med det?

Har også set at Louis.de har et rygskjold til ca 20 euro og er der så nogen som har erfainger med det??

http://www.louis.de/_106746f92cb6fc4d635eb43e0b1a37a508/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=120&wgr=900&list_total=53&anzeige=0&page=4&artnr_gr=20019179

Og et til

http://www.louis.de/_106746f92cb6fc4d635eb43e0b1a37a508/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=120&wgr=900&list_total=53&anzeige=0&page=5&artnr_gr=500190

Hvad skal man vælge af disse?? Kan ikke lige se om det er noget der dur smiley

Vil godt ha et som også kan bruges når jeg skal på skiferie.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygskjold??
  • #1   1. jun 2008 jeg prøvede dem de har fra uvex. de havde dem på bud ved louis.... den var behagelig, men bare en tyk skumplade.... havde ikke meget tiltro til den. jeg købte mig en dainese wave i stedet.

    iøvrigt kommer der d.26juni det nye udgave a bike. der er testet 12 rygbeskyttere....sikkert værd at læse inden man køber... de skriver bla. overraskende resultater...

    mvh
    morten


  • #2   1. jun 2008 man får som regel hvad man betaler for


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.891
    #3   1. jun 2008 Jeg er glad for min Icon Field Armor Vest ( www.ehlerspm.com )

    Jeg har også et Dainese Wave som jeg er blevet træt af at få byttet når Velcro'en dør - og det sker hurtigt hvis man bruger det meget...
    Vesten har ikke nyrebælte, og den fylder lidt mere under tøjet - men mit lædertøj er lidt løst i forvejen, så det passer fint.
    Jeg havde en ide om at vesten ville være for varm, men selv idag med 28+ grader og langærmet svedtrøje under, har jeg ikke været våd på hverken mave eller ryg som jeg var med Dainese skjoldet...


  • #4   1. jun 2008 --jesper M-- vl det så sige at mit dainese til 500 kr er dårligere end det fra uvex til 800 kr???

    Rasmus du kan sagtens finde et lækkert rygskjold, men der er næsten ikke andet for end lige og prøve det engang og se hvad for et der behageligt at have på..


Kommentér på:
Rygskjold??

Annonce