{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc master
  • #1   18. apr 2009 Jeg kørte derfra i går 13.30 og der var stadig meget tilbage.

Der blev dog taget en del i går, men de havde også meget.

Vester

• #2   18. apr 2009 Det skal ikke være ked af John M fordi det er ikke til at komme til for mennesker dernede en til og jeg er lige kommet dernede fra og da vi kom ved omkring 12 tiden stod de i kø til ud på parkeringspladsen

• #3   18. apr 2009 Da vi så at de stod i kø opgav vi for fordi de blev lukket ind i hold ellers havde vi stået i kø ennu og jeg skal have gester til spisning i aften
    men jeg kan godt forstå dig John M nor det drejer sig om en zx10r du var interesseret i

• #4   18. apr 2009 Jeg var også dernede i går, og var primært på jagt efter reservedele - det var en stor skuffelse! Ole var ikke lige interesseret i at hjælpe med den slags, og kun efter adskillelige spørgsmål fik jeg lov til at kigge efter dæk (men ikke andet).
    Så det undrer mig ret meget, hvorfor de reklamerer med værktøj og reservedele på hjemmesiden, når de ikke vil sælge det...

• #5   18. apr 2009 Lige kommet hjem derfra , stod en Cbr til 110.000 og en scooter mc til 15.000 smiley det var lige hvad jeg så mens jeg stod i kø , glemte helt at kigge på mc derinde.

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 2
    #6   10. jul 2009 Jeg håber at alle der har købt ny cykel hos MC Master har fået deres registreringsattest..!

Har hørt nogle mærkelige ting om leasing fra Flensburg.

Kommentér på:
mc master

Annonce