1.188 visninger
|
Oprettet:
skade på hjelm {{forumTopicSubject}}
Har fået en dejlig Arai Condor hjelm, men den har desværre en skade på ca 2mm i lakken bagpå.
Den er gået gennem de 2 lag lak/maling, kan man forsegle skaden med en smule klar lak så den ikke bliver større med tiden??
Nogen erfaringer?
Er iøvrigt blevet den lykkelige ejer af en GSX650F takket være dette forums store hjælp under min tvivl i valg af MC! Opretter den så snart jeg selv får taget et par billeder
sep 2008
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 471
Jeg ved ikke hvad de andre med god erfaringer har at sige.. men jeg vil nok personligt være "skepsis" over at slække på sikkerheden.
Tillykke med din maskine... det er en dejlig cykel. (ved godt at det skal jeg sige.. som ejer af en magen til.. :-)... men vigtigst af alt.. du har fået dig den cykel du har valgt passer dine behov bedst.. og det kan ingen tage fra dig... Glæder mig til at se den.. og du får den ind..
okt 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 26
jun 2005
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 766
Sikkerhed er afgørende, men der er altså meget ammestuesnak omkring hjelme, det er meget afgørende om det er glasfiberhjelme, carbon, vacumformede ABS eller støbte hjelme i plast, der er ingen fælles regler for dem. Størst agtpågivenhed skal udvises overfor billige støbte hjelme som evt. kan revne.
jan 2009
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 89
en hjelm slides tit hen af asfalten, og ikke af slag... som sagt hvis den skal flække har du alligevel brækket nakken eller din krop rammes af noget hårdt.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 25 Emner: 26 Svar: 1.325
skade på hjelm