1.120 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

HEL Stålarmeret bremseslanger HEL Stålarmeret bremseslanger

Overvejer at købe et sæt HEL stålarmeret bremseslanger hos KJ Motorcykler, men synes jeg har hørt folk brokke sig over at de ikke passer ordenligt.
Er der nogen herinde som har købt HEL hos KJ og har noget godt/dårligt at sige om bremseslangerne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HEL Stålarmeret bremseslanger
  • #1   31. mar 2009 P.S. det skal lige siges at jeg ikke er interesseret i at høre om andre dårlige oplevelser med KJ, men er blot interesseret i om I har været tilfredse med jeres slanger og om de passede.

• #2   31. mar 2009 Har ikke købt ved KJ, men direkte ved Hel. Der var ikke nogen problemer med længden, de var lige i øjet.

• #3   31. mar 2009 Hej.
    Jeg har et sæt på min. Det første sæt de sendte passese ikke, trods det var model bestemt. Men den ver Hel's fejl og ikke KJ. Næste sæt passese fint og virker efter hensigten.

• #4   31. mar 2009 min zx7r og cbr 1100xx har hel monteret. jeg havde probs med dem til 1100xx banjo farven var ikke guld som bestilt men nærmere bronze og de originale bremserør der sidder over forskærmen passede ikke så skidet var utæt .jeg fik et nyt sæt slanger og de virkede fint .jeg har goodrigde på min cbr 900rr de virker perfekt .men køb blot Hel hos Kj de virker som regel som de skal.og hvis de ikke gør er Kj s service i top når evt fejl skal afhjælpes.og deres priser er fair

• #5   31. mar 2009 ups dem til zx7r passede perfekt

• #7   31. mar 2009 Okay, så ingen havde problemer som ikke blev løst - perfekt! smiley
    Så må jeg hellere bestille i morgen.

• #8   31. mar 2009 jeg har købt HEL på ebay, komplet sæt til min, 460kr inkl fragt, det var da punden stod i lidt over 10

de var direkte fit, og så bare derud af, jeg har IKKE fortrudt et sekund, og kvaliteten er helt i top

• #9   31. mar 2009 Jeg købte direkte ved HEL (troede jeg) men endte op med at få et sæt både fra HEL i UK og fra KJ i DK - selv om jeg aldrig havde besøgt KJs hjemmeside så kunne de åbenbart godt trække pengene fra mit dankort...

Begge slangesæt var forskellige på trods af at jeg kun havde udført en bestilling og ingen af sættene passede.

Hverken HEL eller KJ ønskede at hjælpe mig eller tage slangerne retur da det var slanger som jeg selv havde bestemt længde på og hvordan de skulle se ud og de mente derfor ikke at de kunne sælge dem til andre.... At jeg ikke kunne bruge dem heller da de ikke var de længder jeg havde bestilt var de faktisk ligeglade med.....

• #10   31. mar 2009 det var da en trist melding jesper, hvis kj har trukket penge, så har de jo et ansvar

HAVDE du lavet dem på specialmål?

Kommentér på:
HEL Stålarmeret bremseslanger

Annonce