{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  erfaring med KBC VR-2R hjelm??
  • #1   22. mar 2009 Jeg har kørt med en KBC VR2 i to år nu og er rigtig godt tilfreds med den. Den sidder bare super godt og er meget behagelig at have på pga alcantara indtrækket. Det er også dejlig nemt at skifte visir på den. Der findes hjelme, der er bedre støjdæmpet, men jeg kan fint holde det ud uden ørepropper med mindre farten kommer over 200 km/t.

• #2   22. mar 2009 er også tilfreds med min har kørt 2 år

• #3   22. mar 2009 DBA.dk lavede en test, med deres dyre model..........og de skrev at man fik utroligt meget for pengene...

Har os en kammi, der har en (ved dog ikke hvilken model) og han er glad for sin......

Har dog ingen personlig erfaring med dem.

• #4   22. mar 2009 der er vist noget her:

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49421

• #5   22. mar 2009 okay, det lyder sku fint, er intereseret i den nye ed hardy model. men sys at måden visiret sidder fast på, ser lidt "billigt" ud, og var bange for at kvalliteten var derefter(har nemlig oplevet hjelme med den type visir montering, hvor visiret efter at ha været taget af et par gange, ik længer sad ordentligt fast)

men med den feedback, lyder det jo fint alt sammen ;o)

• #6   22. mar 2009 Jeg kom til at knække beslaget, der holder visiret på plads på min, men det var min egen dumhed. Det kan jo lade sig gøre at splitte alt ad smiley Det kostede dog ikke noget at få fat i et nyt beslag. Har siden da skiftet visir rigtig mange gange, da jeg har 4 forskellige at vælge imellem - intet problem med holdbarhed der.

• #7   22. mar 2009 Jeg har ingen erfaring med hjelmen, men kan oplyse at crash-sikkerheden ikke er i top ifølge SHARP:
    (link fjernet)

• #8   22. mar 2009 på den test side, får en arai rx7 kun 3stjerner, mod KBC´s 2stjerner...

og caberg v2r til en 1/4 del af prisen får 5stjerner...
    (link fjernet)

• #9   22. mar 2009 -Peter T
    Ja, det viser jo bare at man ikke er garanteret den mest crash.sikre hjelm selvom man betaler den højeste pris...
    Det vigtigste er dog stadig, at du får en hjelm der sidder rigtigt på dit hoved. Det er meget vigtigt at du får prøvet en del forskellige hjelme for at finde frem til den rette hjelm til dit hoved.
    Det skal også siges, at mit indtryk af dyrere hjelme er positivt - jeg har selv en Schuberth-hjelm og kvaliteten af materiale, samlinger osv. er klasser over den Airoh jeg havde forinden.

• #10   22. mar 2009 ja jeg vil ha Ed hardy modellen, faktisk kun for designet... og så var det jo meget rart hvis kvalliteten osv var ok... kan så se nu at de rent faktisk har en model af dem i thansen(den som blir testet i dba og den test-side du linker til) de har dog ikke den Ed hardy model jeg vil ha.

• #11   22. mar 2009 kører med caberg nu, og den er forholdsvis billig, men super fed kvallitet, især omkring visirets låse mekanisme, og så har den sol-visir, som jeg fasktisk næste bruger stortset hver gang jeg kører(den er desværre efterhånden blevet en smule for lille og så er den temlig kedelig bare i sort) og designet på de nye modeller er heller ik noget der tiltaler mig vildt meget, ville gerne noget med nogle farver, og gerne lidt prangende...

Kommentér på:
erfaring med KBC VR-2R hjelm??

Annonce