1.025 visninger
|
Oprettet:
Strøm til gps ? {{forumTopicSubject}}
Jeg vil jo gerne kunne tage min tomtom one gps med på motorcyklen engang imellem....og har tidligere spurgt omkring strøm til gps´en
Jeg opdagede at der findes en ledning direkte fra batteri´et op til gps´en - men ikke til tomtom one modellen
Derfor tænkte jeg på om jeg ikke bare kunne klippe cigaret-stikket af, den ledning jeg normalt bruger i bilen - mon ikke der er to ledninger, som jeg så kunne forbinde direkte (med en sikring imellem) på batteri´et !??
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 276
Jeg har selv gjort som Gert (Vejle) Beskriver
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 157
Den løsning er der flere der har forslået - men jeg skal jo alligevel ud og køber en ekstra lader, for jeg vil gerne glemme ledningen væk - og i en tidligere tråd var der en der sagde at der fandtes en ledning fra batteri´et til gps´en
Desværre bare ikke til min model, derfor slog det mig at jeg måske kunne klippe cigaret-stikket af, og så sætte nogen kabel-sko på......det lyder nemt - og som en pæn løsning !?
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 96 Svar: 157
Jeg har lige checket stikket, og du har sgu ret - der står INPUT 12V / OUTPUT 5V, så jeg må hellere vælge løsningen med cigaret-stikket...
Tak for hjælpen
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 276
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 51 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.363
Strøm til gps ?