{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motorcykel tøj online
  • #1   12. jan 2006 ja det ser ud til at være et godt tilbud, der står at det er vand tæt men skal man mon bruge regntøj, hvis det regner en hel dag, Har ikke kørt motorcykel siden 1983, så jeg skal lige finde ud af hvad der skal til.

• #2   12. jan 2006 Købte sidste forår et sæt Cordura tøj fra MConline. Rigtig god kvalitet for pengene. Pas dog på med hensyn til størrelse. Især bukserne er små i størrelsen. Kørte 6 timers bjergskørsel i regnvejr uden at blive våd og det regnede temlig kraftigt end i mellem. Kør pænt!!!

• #3   12. jan 2006 Jeg gav 1800,- for et sæt i bilka, det er samme mærke som mc online har. det er meget godt der er termofor i som kan pilles ud, og dragten kan lynes sammen som en heldragt.

• #4   13. jan 2006 Jeg giver Brian L ret. Køb tøjet ved MConline og brug overskudet til benzin. Jeg er i hvert fald fuldt ud tilfreds med mit tøj. Desunden har de en rigtig god kundeservice. Man kan bla. sende tøjet gratis retur hvis man ikke er tilfreds med kvaliteten eller det ikke passer. Kør pænt.

• #5   13. jan 2006 Jeg støtter alle sng. MC online... Det er super godt og slidstærkt.. jeg har haft mit i to år og det er stadig som nyt.. Og hvad angår tæthed, ja så er det ligeså tæt som alt andet til dyre priser.. jeg kan absolut anbefale MC online..

Hurtig og god levering + gratis retur og de er meget behjælpelige..

Kommentér på:
motorcykel tøj online

Annonce