{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

KJ
KJ
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Motorcykelforhandlere i forhold til udstyr. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er i gang med at tage kørekort til motorcykel. Der skal jo noget udstyr til når man skal køre når man er færdig.

Jeg tog ned til min lokale motorcykelpusher Aagesen i Hvidovre, som vidst også har et fint ry så vidt jeg ved?

Nå, men jeg blev spurt til hvilken stil jeg gerne ville køre. Godt spørgsmål. Jeg er er 193'ish cm. og vil egentlig rigtig gerne noget touring på en cruiser, men har også læst flere steder, at cruiser mc'er til min størrelse kan blive en udfordring.

Derfor er jeg nysgerrig på to ting.
Har i nogle anbefalinger i forhold til tøj, som er relativ alround, safety og comfort i fokus. (safty first smiley ).
Tænker hjelm ikke er så type specifik (undtaget dirt) ret mig hvis jeg tager fejl. smiley

Og kender i nogle gode forhandlere online eller i København/Roskilde området i vil anbefale?

På forhånd tak og glæde weekend og påske. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorcykelforhandlere i forhold til udstyr.
  • #1   12. apr 2019 aagensen, Stevens MC, Yamaha store Roskilde. Jens Winther i Roskilde. de har en del og super god service

• #2   12. apr 2019 Jeg tænker at tøjstil også afhænger en del af hvilken motorcykel man skal køre på. Noget adventure-inspireret vil se sjovt ud på en racer og en fuld læderdragt med titanium på skuldrene vil se sjovt ud på en cruiser. Dernæst har vejrsituationen noget at sige. Vil du kun køre om sommeren og ren fornøjelse, eller vil du også køre i ydersæsonen og bruge den til transport?

• #3   12. apr 2019 Ja, vælg mc før tøj og hjelm. Hvis stil betyder bare det mindste smiley . Jonas beskriver det fint.

• #4   14. apr 2019 Som de andre skriver. Vælg mc, og i hvilket omfang du kører?
    Er du kun til søndagsture i 25 grader og sol? Eller kører du hele året rundt i al slags vejr?

• KJ
    KJ Tilmeldt:
    apr 2019

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #5   14. apr 2019 Tak for alle de gode svar indtil videre smiley

Jeg tænker jeg gerne vil commute.
    Jeg er utrolig glad for Cruiser looket, men er ret høj, så ved ikke om det er på sådan en jeg ender.
    Men regner med at noget commute i forår,sommer,efterår bliver tingen.
    Men hvilken type cykel er jeg ikke sikker på.

• #6   14. apr 2019 Du kan jo monter et højere styr på sådan en cruiser.
    Og et frem rykker sæt.

Kommentér på:
Motorcykelforhandlere i forhold til udstyr.

Annonce