{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Mads Fogh R
Mads Fogh R
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 21

Nyt MC-tøj {{forumTopicSubject}}

Er lige på nippet til at bestille nyt MC-tøj, men ville gerne lige høre hvad I synes.

Jakke:
Dainese Rapture Pelle - (link fjernet)

Bukser: Dainese Firefly Pelle - (link fjernet)

Støvler: Dainese Torque Out -
(link fjernet)

Handsker:
Jeg har vitterligt ingen ide, nogen forslag?

Ellers generelt, forslag til ændringer eller er det good to go?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt MC-tøj
  • #1   9. mar 2009 Tjah, Dainese skulle være udemærket - så hvis det passer, så ville jeg ikke være bekymret for at køre i det ihvertfald smiley

• #2   9. mar 2009 det ser jo rigtig fint ud , men har du prøvet det ?? fordi det er mærkevare er det jo ikke sikkert det sidder godt på dig ??? jeg kunne aldrig finde på at købe mctøj ,uden at prøve det inden køb,og gerne på mcén :Det har jeg gjort et par gange.......

• #3   9. mar 2009 Dainese er glimrende, så hvis det ellers passer og matcher dit behov så er det bare at købe.

• Mads Fogh R
    Mads Fogh R Tilmeldt:
    apr 2008

#4   9. mar 2009 Skal ud og prøve det i denne uge, køber det sikkert samtidig. Kan bare godt lide at vide hvad jeg nogenlunde går efter inden jeg tager afsted.

Har I forslag til handsker?

• #5   9. mar 2009 prøv at kigge efter alpinestars gp pro model, dem kører jeg selv med og er yderst tilfreds med dem... det er ren sommerhanske til sport men den yder imø god beskyttelse og din lillefinger er hæftet sammen med ringfinger så der er tænk på detajler...

Tøjvalg er udemærket.. du finder ikke mange andre mærker i samme kvalitet... daineese , arlen ness og berik er de 3 som jeg ville eje, alt andet rører jeg ikke... smiley

• #6   9. mar 2009 Nu ved jeg ikke lige hvad du suser rundt på af cykel, men hvis du er til sving så ville jeg bare lige henlede din opmærksomhed på at du ikke kan sætte kneesliders på de der bukser og kan måske en dag få brug for det !!!!

• Mads Fogh R
    Mads Fogh R Tilmeldt:
    apr 2008

#7   9. mar 2009 Kigger lige nærmere på de Alpinestars. Andre forslag/bemærkninger?

• Mads Fogh R
    Mads Fogh R Tilmeldt:
    apr 2008

#8   9. mar 2009 Tak for det Nikolaj, rart med lidt råd når du har prøvet nogen af tingene.
    Vil kigge efter de Duel hansker, ellers har jeg også kig på Dainese Full Metal Racer, men nu må vi se

Kommentér på:
Nyt MC-tøj

Annonce