{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dette må da være drømme turen
  • #1   5. mar 2009 Jeg kunne selv godt tænke mig at komme til USA og køre, men da ikke for at kede mig ihjel på en lang lige vej. Ja, jeg ved godt, det er en meget berømt vej og alt det der, men de har så mange meget federe veje i USA: (link fjernet)

"This one's obvious -- it's so popular there's a freakin' resort at one end of it - and we've always thought it a bit over-rated, but you really can't complain about any road that boasts 318 curves in 11 miles."

318 sving på under 18 km, GG, vi er født på den forkerte side af jorden. smiley

• Jari S
    Jari S Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 38
    #2   5. mar 2009 Så kan man også tage til Isle of Man den ene gang om året hvor der er fri hastighed

• #4   5. mar 2009 Jeg smutter til Californien til September for at køre kværn.
    Det bliver vildt godt...
    Vi skal køre "rundt om" Las Vegas, så får vi lidt af det hele... Det bliver perfekt

• #6   5. mar 2009 "nørd/ørst"? Haha, 0 ud af 2 mulige er da heller ikke dårligt. smiley

Ej, ok, så lange ord kan godt være svære at stave til, så undskyld jeg driller. smiley

• #8   5. mar 2009 #Stefan M

Ruten kommer til at gå igennem the valley of fire.
    Glæder mig rigtig meget til at se naturen, eller mangel på samme i ørkenområderne. Har før kørt et godt stykke igennem rocky mountains, og får sulen de har noget forskelligt og flot natur overthere!

Kommentér på:
Dette må da være drømme turen

Annonce