1.715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Powercommander montering.. Powercommander montering..

Hej

Jeg står og skal have mig en powercommander på min sv1000..

Jeg har kigget lidt forskellige steder på nettet og snakket med forskellige forhandlere..det bedste tilbud jeg har fået indtil videre er ca. 7000kr.. det er så med pc3, luftfilter, montering og indkøring på bænk..

Er der nogle at jer som har fået monteret dette eller kender steder hvor der er lidt at hente på prisen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander montering..
  • #1   26. feb 2009 Hvis det var mig der skulle have rullet min cykel ville spørgsmålet sgu nærmere gå på hvem der var bedst, end hvem der var 100 kr. billigere end de andre....

men det er måske bare mig....

• #2   26. feb 2009 nej nej selvfølge er det vigtigst at det bliver lavet ordnetligt...jeg ville bare vide om jeg var ved at blive "snydt" med priser.. smiley

• #4   26. feb 2009 Der står i din profil at du kommer fra Storkøbenhavn. Derfor vil jeg anbefale dig at tage en snak med Italian Bike Store i Vanløse.
    De er vant til at lave V2´ere, primært Ducati men også andre mærker, blandt andet SV´ere.

Prisen er stort set den samme som andre nævner.

• #5   26. feb 2009 Kan det ikke svare sig selv at skaffe delene over nettet og montere dem og så køre til DOT-E bagefter for at få mappet?

De fabriks-map man får med fra power-commander er ikke ringe så du kan også overveje om du overhovedet VIL have lavet et custom map når du har monteret og taget en tur.

Nu får jeg sikkert ballade af alle dem der har betalt i dyre domme for at få lavet et custom map smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #6   26. feb 2009 Nu er der andre i verden end DOT-E som kan mappe en cykel - og der findes så sandelig andre muligheder end en powercommander.

Kig evt efter en "rapidbike" boks.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=rapidbike&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK

Jeg vil vædde med det ender på en lavere pris i sidste ende...

• #7   26. feb 2009 tak for alle svarene.. det er godt at hører lidt meninger fra folket smiley

Jeg prøvet at ringe til enghave motor på mandag, der skulle deres mekaniker være tilbage fra ferie.. så må vi se hvad de vil gøre det for..

men tror da også lige jeg skal ringe lidt rundt i weekenden, kunne være fint at have nogle flere priser..

• #8   4. mar 2009 ringede lige til Lydmuren i Stenløse... de kunne klarer det hele for ca. 5500kr... så tror det bliver den løsning... jeg vender tilbage med resultatet...

• #9   17. mar 2009 Jeg overvejrer også selv at smide en powercommander på min sv'er... jeg bor i esbjerg... hvem er bedst til at mont. sådan et dyr i vestjylland???

• #10   20. jul 2017 Her mange år senere, hvad var resultatet så?

• #11   21. jul 2017 Det endte med at jeg aldrig fik monteret den. Noget med nogle børn der kom i vejen smiley maskinen blev solgt og livet blev tilmed det kedeligere.

Kommentér på:
Powercommander montering..

Annonce