1.074 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Opstart efter vinterhi . Opstart efter vinterhi .

Ja så var dagen kommet hvor den skulle ha batteriet på og startes op efter 3 mdr i hi. Motoren snurrede 10 omg , en prut , og så bulderede den lystigt , som om det var igår vi kørte den sidste tur. Og jeg må indrømme at med det vejr vi har her i vestjylland i dag , var det sgu lige før at jeg rullede en tur, men nej , må vente til næste weekend. Vente tiden er lang men jeg er klar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstart efter vinterhi .
  • #1   22. feb 2009 Jeg havde også lige gang i min for lidt siden, ingen problemer, startede med det samme. Det kribler sgu i fingrene nu
    Det skal bare blive ordentligt vejr på søndag!

• #2   22. feb 2009 Ja det kan godt nå at blive 10+ grader til den første smiley

• #3   22. feb 2009 Kørte 90 km i dag - lige kommet hjem og sidder med den varme labtop på låret og nyder en varm Cafe Latte og en fastelavnsbolle. Lækkert igen at komme på vejen. PS: Det var på en Aprilia Pegaso Trail - dejlig maskine, som også fik lov at snuse lidt til skovvejene i Vestjylland - skøn oplevelse - lad os bare få nogle flere dage med +5 grader eller derover.

• #4   22. feb 2009 var nede og starte min op igen her i fredags, og kunne sku ikk lade være, så jeg tog lige ud på p-pladsen og trillede lidt. kæft det kribler helt vildt i fingrene. og når man slukker og skal hjem igen, blir man helt glad og opstemt, fordi man ved man snart skal ud og mærke vinden og friheden igen smiley

• #5   22. feb 2009 Jeg har også lige trukket min ud af gemmerne, vaskede den engang og startede den.. Nu kan det ikke gå hurtig nok! lad varmen og forået komme smiley

• #6   22. feb 2009 Det kan desværre sagtens nå at blive vinter og frost igen, selvom vi
    får en god weekend. For mange år siden fik vi snestorm den 1. MAJ.

Så bruger man self bare de gode dage indimellem og maskinen står
    lidt ude og lidt inde her i starten.

Havde været rart, hvis sæsonen for alvor startede her den 1.

• #7   22. feb 2009 Havde også lige min startet op i dag, for 2. gang siden november.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=4831

Hilsen
    Palle

Kommentér på:
Opstart efter vinterhi .

Annonce