Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opråb opråb! Er6-ejere! (forsikring)
  • #1   17. feb 2009 hold da op ligefrem et Opråb

• #2   17. feb 2009 Du skal tegne den nye kawasaki forsikring meget billigere - kontakt en kawasaki forhandler... tror en ER6 vil ligge paa ca 4k med fuld kasko

• #3   17. feb 2009 nedråb

• #4   17. feb 2009 må jeg be om mine himmelblå...

• #5   17. feb 2009 Thomas-->
    Ja men det kræver jo den bliver købt igennem en forhandler.

• #6   17. feb 2009 Dennis ->

Har du undersøgt det?, man kan godt tegne Suzuki forsikring på sin MC uden at købe hos forhandler, og konceptet er stort set det samme

• #7   17. feb 2009 Det behøver ikke at være gennem forhandler. Der er dog tillæg på 15% hvis den ikke er gennem forhandler(finansieret)

• #8   17. feb 2009 Ja igennem forhandler vil det koste 7800. Ellers omkring 10.000 udenom forhandler.
    Jeg har fundet noget der hedder Runa-forsikring, hvor jeg skal give 4000 kr. for kasko. Er det noget der er ok når det er så billigt?

• #9   17. feb 2009 Lyder dyrt synes jeg. Jeg fik tilbud på at kasko forsikre en Kawasaki 750 for 4700 gennem kawasaki...

• #10   17. feb 2009 Ja jeg tror nu også jeg tegner den hos Runa.

• #11   17. feb 2009 Hey.. min er forsikret hos top danmark.. har 3 års ang..

jeg gir næsten 8000 men det er så med en selv.ris på 4000 den man får hos kawa er med en selv på 8000...

hvis du ikke har brug for at ha andet forsikret er det nok meget smart med kawa fors..

• #12   17. feb 2009 Under 3000 hos Tryg via fagforeningsaftale... Høj selvrisiko, knap 8k tror jeg, og 20% (!!) ved tyveri. smiley

• #13   17. feb 2009 Her lidt om Kawa forsikring

http://www.kawasaki.dk/news.asp?Id=340E453CBBC

ER6F 2008 Kunde alder 23 år, selvrisiko kr. 10.000,- Fastpræmie.
    Forsikring årligt kr. 6.039,-

Vedr. forsikring
    I eksemplerne forudsættes det, at der også vælges Kawasaki finansiering og ingen vinterkørsel.

Jeg skal selv give 6300 kr for fuld kasko gennem Top Danmark.

Regner med at hoppe på sådan en fætter til næste år smiley

• #14   17. feb 2009 Det var satme billigt hos Runa - husk lige at spørg hvad deres selvrisiko ligger på. Den falder hvert år hos dem - men jeg vil skyde på at den ligger på ca. 6500.

Bor du i det mørkeste Jylland og har du haft registreret et køretøj i DIT navn i 4 år? Hvis ikke du har haft eget køretøj før rammer din pris nok ca. 12.000 kr med kasko hos Runa.

Jeg har selv haft Runa i mange år og har været godt tilfreds med dem. Har dog aldrig haft brug for min forsikring og det er vel først der man finder ud af hvad de dur til.

Jeg har forhandlet tilbud med Rasmussen før og mit indtryk af dem er at de skærer hjørner hvor de kan for at kunne give gode priser. Eks. fik jeg ikke at vide ulukkesforsikringen IKKE ville dække hvis jeg flyttede den til dem og samtidigt forsikrede en Hayabusa - selvom at jeg bestilte et samlet tilbud på MC, Indbo og Ulykke. Det var lidt tyndt... Jeg fik først dette at vide da jeg selv ringede... OG jeg kunne ikke købe mig til dækning da de ikke ville ulykkesforsikre førere af supersport cykler eller andre cykler over 1000cc.

SUK!!!!

Kommentér på:
Opråb opråb! Er6-ejere! (forsikring)

Annonce