776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Forsikring af zx7r Forsikring af zx7r

Hej alle!
Står og overvejer at anskaffe mig en kawasaki zx7r..

Eneste problem er forsikring..
Den kan sagtens forsikres gennem min nuværende forsikringsselvskab - GF forsikring.. Men kun uden kasko

Synes jeg måske lige er risky nok, med en bike til 70 kilo..

Burde selvfølgelig bare ringe rundt til alleselvskaber for at høre priser, men gider ikke til det hvis det er helt urealistisk..

Ville barehøre om andre har erfaringer med samme type cykel??

Er 22 og har 1års anciennitet

På forhånd takker

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring af zx7r
  • #2   16. feb 2009 Jeg har ikke selv haft ringet på forsikring på Kawazaki men ofte er Topdanmark, Rasmussen Assurance, ETU og Thisted forsikring billige

• #3   16. feb 2009 Jeg har selv en Honda CBR til 120.000 og har mere eller mindre opgivet at få kasko på. Jeg siger ikke det er umuligt at få kasko på, men det er svært at finde noget der kan betale sig hvis man f.eks er studerende.

Sidste år ville tryg-forsikring have 47.000 i forsikring for min ZX6R fra 1998, og i år ville de have 32.000 for kasko på min CBR.
    Skal måske lige siges at jeg har 4 år anciennitet og bor i en meget lille risikozone.

• #5   16. feb 2009 Ring til de forskellige! selskaber Det har meget at sige hvor du bor henne! Jeg har pt GF...var det billigeste for mig!

• #6   16. feb 2009 En MC til 70.000kr - så ville jeg ikke betale for kasko.

En tilsvarende MC uden afgift koster jo ingenting, og så længe du ikke totalskader din egen, eller den bliver stjålet, så er det nok billigere at hente en og flytte dele overfra, end at tage den over forsikringen.

Det er selvfølgelig træls hvis den bliver sttjålet, men der er som regel en selvrisiko på 20% = 14.000kr + 10.000kr i forsikring, så det er allerede 24kkr efter et år, hvis den bliver stjålet, og 10k oveni hvert år.

Sådan retfærdiggjorde jeg at køre med ansvar. Jeg har sparet så meget ved at køre med ansvar nu, fremfor kasko, at de penge jeg sparet kan købe en tilsvarende MC.

• #7   16. feb 2009 Hej

Jeg har en ZX 7 og jeg har ikke kasko på da det slet ikke kan betale sig.

Jeg kørte galt i sommers og smadrede en del på min men ikke stel og motor. Så derfor kørte jeg syd på og hentede en uden afgift og har brugt den til stumper.

Så nu har jeg en ekstra ZX 7 der skal gøres klar til banekørset.

Jeg spare 15 K om året ved ikke at have kasko på den sååå ingen tvivl der.

• #8   16. feb 2009 Lasse.. det er ikke alle der har den regel med de 20% hvis den bliver stjålet...

• #9   16. feb 2009 fair havde jeg min zx7r forsikring i

• #10   16. feb 2009 Nogen gange kan det også været et krav at man skal ha kasko, feks hvis man har lånt pengene i banken smiley

• #11   16. feb 2009 Sådan er det ihvertfald i min bank. Både Jyskebank og nykredit bank.

Kommentér på:
Forsikring af zx7r

Annonce