{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

Er denne dragt 2 delt...? {{forumTopicSubject}}

Da jeg ikke er særlig god til tysk, er der så nogen der kan fortælle mig om denne dragt er 2-delt?

http://www.louis.de/_406945a4d3eee17ddadc2305fa8c4dac9c/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=100&wgr=780&list_total=8&anzeige=0&artnr_gr=208007

Ang. størrelse, så ville jeg bestille den i str. 52 - jeg er 184 cm. og vejer 83 kg. Så er lidt i tvivl om jeg skal bestille den i str. 52 eller 54... hvad siger i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne dragt 2 delt...?
  • #1   10. feb 2009 `´2-Teiler Lederkombi´´

• #2   10. feb 2009 den er 2 delt..

jeg har en alpinestars dragt den er str. 56 og jeg er 182 høj og 83 tyk

• #3   10. feb 2009 de skriver ikke noget om at den er to delt,det skriver de om nogle af de andre de har på sitet

• #4   10. feb 2009 IKKE 54 til dig.

Jeg er 187 og har nappet den i 50. Den måtte jeg så i bad med en gang og efter at have kørt med 2 gange må jeg sige det er perfekt.

1-2cm længere i armene måtte den dog godt have været men ellers er jeg glad for jeg tog den mindste størrelse jeg kunne komme i. Det føles simpelthen MEGET bedre når den sidder tæt til kroppen. Det føles faktisk mere 'trygt'.

• #5   10. feb 2009 Ok... Mange tak smiley Jeg bruger godt nok str. 52 i alt andet, men jeg må frem med målebåndet, hvis "kongen af ostepops" bruger str. 56 og er ca. samme størrelse som mig...

• #6   10. feb 2009 det er linket til et måleskema
    (link fjernet)

tror at du skal købe den i str 54. Jeg er selv 182/73 og har str 54, men den sidder ikke stramt.

• #7   10. feb 2009 Jeg er 182 cm og 80 kg. Jeg synes at str. 50 sad for stram visse steder og ville have valgt 52.
    3 mdr. var det en anden sag. Den sidder i dag som den skal str. 50. Lidt løs nogle steder nu. :o) Tror nu godt at jeg kunne klemme mig i en 48 uden rygskjold.
    Har Dainese

• #8   10. feb 2009 Hej Lasse

Ved ik om jeg fik det forklaret godt nok... Den dragt jeg snakker om er helt magen til din. Som du kan se ud fra "Ostepopskongens" indlæg kan man ikke rigtig regne med størrelser på kryds og tværs af mærkerne.

jeg tog og målebåndet frem og besteme størrelse ud fra louis eget skema

• #9   10. feb 2009 jeg er 178 og vejer ca 68 kilo jeg bruger en str 52, så tror du skal have et nummer større. men du kan prøve at tage ud til en forhandler, og prøve et par stykker.

• #10   10. feb 2009 Vil ihvertfald ikke vælge en str 56!!
    Som Stefan m skriver kan man ikke være helt sikker på at målene passer mærkerne imellem.

Jeg er 183 cm høj og vejer 85 kg, bruger str 54 i heldragt fra dainese, den sidder rigtig godt. Har også en 2-delt, også i str 54 og den "svømmer" jeg i.

En god hovedregel er at man skal gå en str op fra 2-delt til heldragt.

Dragten skal næsten være "ubehagelig" at ha på i starten- perlerne og piben skal ihvertfald sidde rigtigt;-)..og tro mig den skal nok udvide sig, faktisk mere end man tror..

• #11   10. feb 2009 Hej Stefan M skal lige være helt sikker på jeg forstod rigtigt , har du været i bad med din dragt? smiley og var den lidt for lille før <?

• #12   10. feb 2009 Jeg har købt en dragt magen til, det er en rigtig lækker dragt, den er todelt, men jeg er 190 cm og vejer 95 kg. og har en str. 58 og den passer perfekt, jeg bestilte om søndagen og den kom torsdag med DHL

Kommentér på:
Er denne dragt 2 delt...?

Annonce