{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kom med et bud......
  • #1   6. feb 2009 Som du selv ser - åbenbart ikke!!

• #2   6. feb 2009 Og byder man så og sælger mener det er for lavt, så bliver vedkommende pissesur smiley
    Derfor sæt en minimumspris smiley

• #3   6. feb 2009 Morten:

Så har du i mine øjne solgt den til 20.000 kr.

• #4   6. feb 2009 Vi kunne oprette en gruppe hvor vi i fællesskab fandt synderne med salgsannoncer uden pris og gav dem en udstemme. En slags ondskabsfuldt broderskab der trods alt arbejder for at gøre verdenen et bedre sted! smiley smiley

• #5   6. feb 2009 Ja det står dig frit for, men hvorfor så sætte en minimunspris. Med mindre det er en unik cykel - så ville jeg personligt ikke byde højere, men i stedet scanne markedet for andre til samme pris.

Jeg ville bare ikke anvende den slags salgstaktik - men får du held med det, så hører jeg da gerne om det smiley

• #6   6. feb 2009 Har lige set din annonce, og nej - man finder nok ikke en anden til den pris og den stand, men hvis du mener den er mere værd - hvilket den sikkert er, hvorfor sætter du så ikke bare HBO højere. Du angiver jo selv 25000 som et realistisk tal for den fra Köln!!

Jeg mener bare. 1. markedet er mættet. 2. det er købers marked. Så når du skriver 20.000, så har du jo dermed også sagt at du vil sælge den til 20.000 - men du håber på over!!

• #7   6. feb 2009 auktioner på eks. ebay er da osse med en start-pris, og hvis man som køber ikke vil give mere end startprisen er det et valg at tage.
    Som sælger kan man omvendt bare vælge at lade være at tage mod buddet.
    Auktions-princippet indebærer li'som at man byder på varen over en, af sælger, fastsat mindstepris - er man ikke villig til det, kan man bare lade være at byde.
    Sværere er det vel ikke.... ( og tænker; "kors, hvor er der længe til 01.03" )

• #8   6. feb 2009 Ja det er p. irreterende at se annoncer (også i det hele taget) uden en pris....
    Der kunne jo være nogen i denne verden der ikke lige aner hvad det pågældende så lige er værd...

• #9   6. feb 2009 måske skal vi bare have en rubrik i markedet, til auktioner og dem der måske vil sælge "hvis det rigtige bud kommer" smiley

• #10   6. feb 2009 Jeg synes de annoncer der starter med.

"Min mc er måske til salg"

Dem forstår jeg overhovedet ikke, hvis det er fordi de tror at der lige pludselig kommer en og byder 50.000.- for noget der er 30 værd burde de jo søge hjælp i denne tid.

• #11   6. feb 2009 morten p :chek den her ud: (link fjernet)

• #12   6. feb 2009 tror det giver sig selv når sælger har fået flere bud der er 50% lavere end det der drømes om. så kommer der sku nok en pris på til sidst .personligt går jeg uden om annoncer uden pris ...gider dem sku ikke .sælger må sku havde udspillet eller finde sig i skam bud

• #13   7. feb 2009 jeg har selv haft startet samme indlæg... folk forstår bare heller ikke at man ikke bliver fristet af et godt tilbud, hvis ikke man ved det er et godt tilbud.. ergo sæt en pris. personligt, så syntes jeg at anonncer uden pris er useriøse. og fortjener de skambud de får.

Kommentér på:
kom med et bud......

Annonce