{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  finansiering har du prøvet ?
  • #1   19. jan 2009 de 120000 stærke til mc er måske krympet lidt : )

• #2   19. jan 2009 Skal man ik bare have de 20 % i udbetalingen og tjener mindst antal beløb om året. Overholder man det, så er det vist ingen problem.

• #3   19. jan 2009 jonas nej nej smiley ren nysgerighed når man kigger rundt omkring på hjemmesider tilbyder alle det nemlig så tænkte det er sikkert meget normalt smiley

• #4   19. jan 2009 du har højst sandsynligt blevet ramt af bankens nye rådigheds beløb regler,med rådigheds beløb mener jeg:

eks: du skulle have 3500 kr til dig selv efter dine regninger var betalt før i tiden..

nu skal du så have 4500 kr til dig selv om måneden for at kunne låne 50000 kr i banken smiley

det er lidt åndsvagt men bankerne har en eller anden ide om at det er alle de almindelige unge menneskers skyld at finans krisen er her:-)

det kan umuligt være pga. at mange har trukket fri værdien så hårdt ud og bygget til og startet virksomheder til højre og venstre.. for det er jo vækst smiley

hehe med frygt for mange kommentarer var det det jeg havde og sige:-)

vil lige sige jeg gad slet ikke blande sådan noget som stein bagger sagen ind det her for så blev vi aldig færdige hehe

• #5   19. jan 2009 Kommer an på hvor meget du vil låne vel ?

• #6   19. jan 2009 Kent T: Den regel du opstiller omkring banker og rådighedsbeløb er findes der da vist undtagelser til.

• #7   19. jan 2009 (link fjernet)

Så lige at de tilbyder lån uden udbetaling. Men du skal nok kigge efter ÅOP.

• #8   19. jan 2009 hvad mener du lars l??

jeg skrev eksempelvis, fordi tallene er fiktive, men det er da alment kendt at hvis du kommer som alm kunde i banken regner de da på hvor mange penge du har til dig selv hvis du skal låne penge:-)

• #9   19. jan 2009 Kent har helt ret.

Hvius ikke man kan gå et budget igennem med sin bankrådgiver og denne kan se, at man kan holde en betalingsplan, så lad være!

Og det er aldrig billigere at låne andre steder.

• #11   19. jan 2009 Jeg synes nu ikke man skal være bange for eksempelvisvis MC-finans.
    Hvis ønsket er en mc og pengene ikke er i lommen, ja så kan man låne og man ved det koster.

Da jeg købte min seneste mc, gad jeg ikke vente i de 2 år det ville tage mig at spare op. Så røg der oprettelsesgebyr og renter oveni, og hva så? Jeg kunne afse de 1058 kr. om måneden det kostede.
    Samtidig kunne jeg så forsikre mcen for 5500kr igennem Lloyds istedet for 12500 ved TopDanmark.

• #13   19. jan 2009 Må altså også sige, at det nogen gange kan være billigere at låne pengene gennem forhandleren istedet for banken. Nu tænker jeg lige præcist på billån, der har jeg altså oplevet af renten er lavere hos forhandleren.

• #14   19. jan 2009 for ikke at tale om forhandler forsikringer der er begyndt at være ret billige^^

• #15   19. jan 2009 altså det med banklån og finansering, på min gamle sv, havde jeg finansering, med 20% udbetaling, og alligevel kostede det 6-7000 i oprettelse, i banken kostede det til min nuværende bike 1000 kroner at oprette, og der lånte jeg også til, og uden pant! og samme rente

• #16   20. jan 2009 Banklån behøver ikke nødvendigvis være billigere, end et forhandler-lån. To gange har jeg ihvertfald tegnet et lån gennem forhandleren, fordi det var billigere end i banken...

Men generelt ville jeg heller ikke låne et andet sted, hvis jeg havde fået et nej i banken.

Kommentér på:
finansiering har du prøvet ?

Annonce