459 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvor mange ccm første gang? Hvor mange ccm første gang?

Da jeg snart skal til at tage motorcykel-kørekort, så kunne jeg godt tænke mig at vide hvor stor en motorcykel jeg må køre på til at starte med.. Tager kortet som 18-årig..

Er der nogen som i kan anbefale som begynder motorcykel..!
Har prøvet en Honda-CB500.. Og synes den er okay..

På forhånd tak
Marcus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange ccm første gang?
  • #1   19. aug 2004 Cyklen må max have 34 hk. Men du kan jo drosle den cykel du drømmer om hvis den har for mange hk.

Hygge
    Mads

• #2   19. aug 2004 har også tænkt mig at tage MC-kort og hvad er max, som man kan drosle ned??

• #3   19. aug 2004 Det der med at drosle ned, er det så noget der er lovligt eller hvad.. For hvis du bliver stoppet af politiet og der står 1000ccm på tanken, så blir' de jo nok lidt mistænkelige..

Koster det noget at drosle den ned?

• #4   19. aug 2004 Du kan neddrosle alle cykler, men det er ikke særligt fedt at neddrosle store cykler. Når du neddrosler en cykel så gør du så den ikke kan yde nær så mange hestekræfter som den normalt kan. Du kan fx gøre det ved at begrænse hvor meget benzin motoren får.

Det er lidt forskelligt hvad det koster, men til fx en Suzuki GSX-r 250 koster det vidst cirka 2000 kr.

Og ja, det er helt legalt. Men du skal have den indregistreret som en cykel med 34 hk. Så kan du jo bare vise papirerne til politiet hvis de stopper dig.

Hygge

Kommentér på:
Hvor mange ccm første gang?

Annonce