{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Magnus R
Magnus R
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

hvoe mange ccm må min første mc være? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle. jeg er så småt begyndt at kigge lidt efter min første mc.
så har lige et par spøgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med smiley

-Hvor mange ccm. må den max være?
-hvilken mc ville være bedst at starte med må godt være en ældre, men gør skam ikke noget den er lidt quick smiley

håber i kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvoe mange ccm må min første mc være?
  • Magnus R
    Magnus R Tilmeldt:
    feb 2008

#1   14. feb 2009 175 høj lige nu bliver omkring 184. jeg træner så er ikke slap i muskilaturen smiley hvis man kan sige det sådan. smiley
    jeg kunne godt tænke mig noget ældre cykel, som jeg selv kunne sætte mit præg på. smiley

• #2   14. feb 2009 Cbr 600 F1 eller F2 den er billig hurtig nem og går aldrig i stykker

Eller køb en motard , den vil stadig føles hurtig når den er doslet pga. den lave vægt , 400ccm er nok til at have det sjovt

• #3   14. feb 2009 hvordan f..... kan du vide hvor høj du bliver ????????????

• Magnus R
    Magnus R Tilmeldt:
    feb 2008

#4   14. feb 2009 Tak junior. havde os regnet med noget ved de 400. vil kigge lidt på dem smiley

• Magnus R
    Magnus R Tilmeldt:
    feb 2008

#5   14. feb 2009 tommy
    man finder ud af hvor meget du vokser ca om året. en dreng er først helt udviklet ved de, 21 år, og man plejer, at blive nogenlunde lige så høj som sin far måske lidt over.
    Når man lægger alle de ting sammen kan man ca finde ud af hvor høj man bliver smiley

• #6   14. feb 2009 startede da jeg var 20 med en 600ccm zzr kawa det passede mig meget godt, skiftede dog samme sommer til 750ccm yamaha pga manglende kraft(hk)

• #7   14. feb 2009 magnus r: hvis man bliver lige så høj som sin far, så er jeg i en alder af bare 32 ikke færdig med at vokse. Jeg mangler stadig ca 20 cm... Hvornår kan jeg regne med at jeg er fuldt udvokset?

• #8   14. feb 2009 kaizerSoze I
    og jeg er omvendt ca 20 cm højere end min, allerede som 22-årig, hvis man vokser til efter 32 ender jeg som 354,2415cm, mindst smiley

• #9   14. feb 2009 så skal du da vist have en boss hoss til den tid smiley

• Magnus R
    Magnus R Tilmeldt:
    feb 2008

#10   15. feb 2009 kaizerSoze I
    ville du foreslå en cykel.

• #11   15. feb 2009 jeg startede på en FZR 600. Rimelig nem cykel at køre på, ikke alt for tung at bakse rundt med som nybegynder.

Ved ikke hvordan det er med drosling på den, men det kan vel ordnes.

• Hergeir V
    Hergeir V Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 11
    #12   15. feb 2009 den med højden reddede min aften/nat... sgu sjovt, det er sgu ik noget du kan påstå smiley og hvis alle bliver så høje som deres far "gerne lidt højere" hvor små var folk så i 1600 tallet? eller skulle vi ik alle være omkring 3 meter høje nu så ? smiley

nej den må du længere ud på landet med.

• #14   15. feb 2009 sjovt med højden, synes ikke jeg er vokset sin jeg var 18, måske stoppede jeg før, målte mig ikke rigtig, måske jeg skyder i vejret omlidt smiley

men seriøs igen, hvad har du af penge?

• #15   15. feb 2009 Ja det er nok retrelavant , hviken type er du til og hvor meget guld har du ?
    Du er jo allerede større end mig (er de fleste over 14 ha ha ) og det eneste jeg har haft der var for stort var nogle vildt høje husquarna cross modeller

• #16   15. feb 2009 hej magnus som sagt før af en bruger du får helt klart mest for pengene og mest sjov og speed hvis du vælger en motard det vil du ikke fortryde

Kommentér på:
hvoe mange ccm må min første mc være?

Annonce