{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

Opfordring til korrekt placering. {{forumTopicSubject}}

Hej... jeg ville bare komme med et lille opstød omkring hvor folk retter deres henvendelser...

Hvis man har problemer med sin cykel, så skriver man i teknik..
Vil man hører om hvilken forlygte man vil have på sin streetfighter så er det styling...
Hvis man vil vide hvilken farve undertøj som peter (vejles) dame har så kig i hans profili/ spørg i offtopic...

Jeg mener.. Vi har disse forskellige emner for at skabe bare et minimum af orden her... og det kan lidt irritere en person som mig når folk bare ævler løs i generel chat, som i mine øjne er det sted hvor man skriver om mc relateret ting, som falder uden for de andre kategorier.. som f.eks. rygter, sige at man er faldet, eller at man lige har taget en lap hurtigere end rossi på Catalunya..

Folken... en bøn... please skriv det rigtige sted smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opfordring til korrekt placering.
Kommentér på:
Opfordring til korrekt placering.

Annonce