{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.085 visninger | Oprettet:

Kåbe reparation {{forumTopicSubject}}

Skal igang med at reparare min kåbe, og ville lige høre hvad jeres erfaringer på det område. Jeg havde tænkt mig at bruge glasfiber spartel, og slutte af med polyester spartel for at få en malevenlig overflade. Men var lige en tur forbi en mekaniker og han sagde at glasfiber ikke ville holde, og istedet skulle jeg bruge kulfiberspartel. Har nu været byen rundt og det er ikke til at opdrive nogen steder udover hos Würth som ikke sælger til privat personer. Så derfor er der nogen af jer som har brugt glasfiber til kåbe reparation, og kan det holde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kåbe reparation
  • #1   1. jul 2005 jeg handler med wurth så du kan købe der igennem mig hvis du har intresse.
    du skal bare finde ud af hvad det hedder og hvor meget du skal bruge.

    hilsen rené c


  • #2   1. jul 2005 Jeg har opbygget hele front at en kåbe pga ombygning til andre lygter og det holder fint !!
    Lavede det med glasfibermåtter og polyester hærder og spartlede derefter et tyndt lag alm spartemasse på for at få den glat, derefter en gang sprøjtspartel....
    Er kåben lavet af plastik eller glasfiber ?


  • #3   1. jul 2005 Det er da bare med at komme i gang. Her er et godt link - er nemlig selv i gang med at lege med glasfiber for tiden:

    (link fjernet)


Kommentér på:
Kåbe reparation

Annonce