870 visninger
|
Oprettet:
Fejl på oliepumpedrev {{forumTopicSubject}}
Nogen har erfaret, at Kawasaki i andre lande har påtaget sig at reparere fejl på drevet til oliepumpen på VN 1500, uanset garantien var udløbet, fordi der har været mange fejl fra 87 til og med 99 modellerne.
Er der nogen der ved noget om dette?
(En god Vulcan ven er blevet tvunget til at kortet sæsonen ned fra i søndags af, formentlig på grund af denne fejl.)
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
Hils herfra, og vi ses min ven.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 50
Ja det er ikke uden interesse, hvad der sker i denne sag.
Fik du nogensinde klarhed over, hvorfor din Vulcan teede sig på Lillebæltsbroen??
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
ikke fra slangen men fra selve hanen hvor man drejer on - off - reserve
Jeg håber bare det er det, men får først rigtig kigget i weekenden.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 50
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
Jeg skifter og forventer at være kørende igen til weekenden.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 50
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
Men nu er det jo lige sådan at min nabo laver tandhjul til dagligt, så vi gik igang med at kopiere. Efter at ha målt og målt var det for at prøve, første gang gik det ikke helt der skulle lige justeres lidt, men dagen efter gled det bare på. Perfekt!!!. I samme forbindelse da koblingen nu alligevel var afmonteret, kunne jeg lige så godt kigge den efter. Jeg skiftede jo lameller sidste år, og i år blev der sat nye repkit i både Master og Slavecylnder men stadig samme problem. Når jeg startede op på kold motor var der ikke noget problem men som motoren blev varm så virket den ikke optimalt, koblingspunkt ændres sig hele tiden og den hakkede til og altid når der var mange mennesker der stod og kiggede på.
Nye stålplader de 3 skiver og en Clutch Spring blev monteret efter alle kunstens regler.
Tid til opstart! Alle var spændte 2 tryk på starteren og dyet hoppede igang, Den fik lov til at stå i tomgang ca. 5 min. mens olielampen blinkkede nogle gange, gik så igang med at føde den med lidt suppe lidt efter lidt så der rigtigt kunne komme olietryk, lampen slukkede helt og lyden blev til at holde ud.
Så var det tid til at komme ud at trille rigtigt, virkede koblingen som den skulle, og YES hvilken føelse FEDT.
Jeg takker alle der har været inde over mit lille problem, fremfor alt Mr. Buhl , Klaus alias Evan og vores kære Præsiden Alvin.
Så nu håber jeg bare på et ture inden den skal i hi
Gode veje til alle.
Vulcan hilsner
Highwayhall
mar 2008
Følger: 25 Følgere: 24 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 375
det varmer at læse at problemet er løst, og det til fornuftig pris thumps up.
Koblingen er også perfekt nu, den næste sæson m syntes langt væk, nu hvor maskinen går 100%.
Kanon at man hjælper hinanden på kryds og tværs, og det er nogle kanon venner du har der.
Til vi ses igen Mr. Hall. Og hils derover herfra.
Fejl på oliepumpedrev
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside