2.462 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar

Tilmeldt:
24. nov 2005 Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
Grøn ural ejer :O) Grøn ural ejer :O)
Takker for adgangen til de hellige graler af viden om de gamle russere.
jeg har besluttet mig for at købe en k750 Ural (grøn) og ville høre om der er noget jeg skal holde øje med, den er med bakgear og sidevogn men ikke synet men klargjort til syn dog ikke synet da gearkassen gik til før syn, anden er indkøbt af sælger men dog ikke monteret.
0 synes godt om
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 4 Emner: 55 Svar: 334
Og du har os til at hjælpe dig ..
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 43
Flemming fra Vestjyst Ural import ligger inde med en masse dele og viden
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 43
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
Min K750M så nogenlunde ud som din, da jeg fik den, og jeg splittede den ad til atomer og genopbyggede fra bunden. Det skåner en for mange problemer siden hen, men er et halvstort arbejde, fordi man tager alle problemerne på én gang. Et fint vinterprojekt.
Din MC er små 50 år gammel, og det eneste du kan være sikker på, er at den har haft et hårdt liv tidligere. Skiller du den ad, skal du ikke være forbavset over at finde gaffa, isolerbånd og fiskesnøre steder du aldrig havde drømt om.
Velkommen i flokken af galninge. Du kan trygt henvende dig med selv de mest besynderlige problemer, vi har allesammen været der selv. Flemming i Ølgod ( www.ural.dk) er guru'en på området.
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 1.404
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 43
Men ja, der er mere køre komfort i den type forgafler
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 850
En svingforgaffel, dobbeltvirkende forbremse, sidevognsbremse, elektronisk tænding, elektronisk laderelæ, bakgear og 12 volt. Kommer man ind i motoren, skal man skifte de russiske stempler ud med Mahle stempler og hone cylindrene. Det tjener sig hjem i olie ret hurtigt. Ifølge den russiske manual er 1liter pr 1000 km normalt, med ordentlige stempler hedder det 0,1 liter pr 1000 km.
Grøn ural ejer :O)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside