Fælles ture / Danmark rundt på mc

Fælles ture / Danmark rundt på mc

Medlemmer: 1.790
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp !!!! Hjælp !!!!

Jeg står og have skiftet en masse ting på min lille honda !!
Og før jeg geninstallerede min computer havde jeg fundet et sted hvor man kunne købe originale dele til min honda cbx750 fra 89' men nu fik jeg ikke gemt den side og mangler den desperat nu idet jeg har knækket nogle ting på min cykel.. smiley

Nogen der kan hjælpe.?????????


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp !!!!
  • #2   8. mar 2012 http://lmgtfy.com/?q=honda+750+cbx+reservedels+

  • #4   8. mar 2012 har du prøvet www.aagesen.dk? prøv og giv dem et kald, de er honda forhandler. Det er bare med at støtte de dansk mc forhandlere! smiley
    Mvh Boris


  • #5   8. mar 2012 # Boris jeg er helt enig i at støtte de danske forhandlere.. Men lige aagesen..
    Jeg bor lige om hjørnet til dem.. Og været derinde 2 gange nu for at shoppe tøj og udstyr til min Gixxer.. Og aldrig oplevet så dårlig service..
    Jeg var den eneste i butikken og kunne på ingen måde få hjælp.. Da det var tæt på lukketid og de hellere ville gøre kasse op tale om makeup... Så den butik kommer jeg ikke til at ligge en krone i.


  • #7   8. mar 2012 Har nu altid kun haft gode oplevelser og god service der ude smiley Kan være det har været et enkelt tilfælde, synes ikke man skal bedømme dem ud fra hvis man har haft en enkelt dårlig oplevelse smiley
    Kan i vært fald kun sige god for dem smiley Ud fra mine erfaringer med dem.


  • #8   8. mar 2012 # Boris jeg er helt med på hvad du siger..

    Men har man stået der en enkelt gang med 4 ansatte 20 minutter før lukketid.. Og er klar til ligge en mindre formue...

    Så burde der være en vis form for service.. Og det er nu engang den oplevelse hands-on jeg bedømmer dem på..
    Og syntes klart vi skal støtte det danske.. Men støtter ikke dårlig service.. Så dejligt du har et godt forløb med dem smiley bliver bare aldrig mig.. Den chance er forspildt.


  • #9   8. mar 2012 (link fjernet)

  • #10   8. mar 2012 www.mc-importen.dk

  • #11   9. mar 2012 www.mccn.dk

  • #12   9. mar 2012 .

  • #13   9. mar 2012 Nick S:
    Hvordan kan du konkludere at Aagesen generalt har dårlig service. Du snakker om to tilfælde hvor du kommer lige før lukketid.
    Hvis du er der lige før lukketid en gang, og får dårlig service, hvorfor vælger du så at komme 2. gang lige før lukketid, for igen at få dårlig service.
    Det kunne tænkes at dem der var på vagt den dag, gerne ville hjem til Deres familie.
    Jeg er tit derinde, mere for at kigge og de kommer altid frem flere gange for at tilbyde hjælp.
    Jeg kunne ALDRIG drømme om at komme tæt på lukketid, hvis det jeg skal købe tager tid at prøve.
    Man skal altid opføre sig pænt overfor kunderne, men Jeg forstår godt personalet gerne vil hjem til deres familie.



  • #14   9. mar 2012 hehe sålænge butikken er åben har de sku bare at betjene kunderne, at man kommer 20 minutter før lukketid er ingen undskyldning for dårlig service.
    At det måske er sjældent at det sker, eller det kun er pågældende ekspedient må lederen/ejeren jo se at få styr på.
    Er butikken åben skal kunderne betjenes.


  • #15   9. mar 2012 #Dan R.. Jeg går ud fra min erfaring..

    Vi ved alle hvordan det er gerne at ville hjem fra sig job til familie osv.
    Men bør ikke gå ud over servicen.!
    Jeg kommer ikke haltende 5 minutter over og beder dem lukke mig ind. For så at tage 30 minutter af deres tid.

    Og det sjove er faktisk Dan R at søger du lidt på nettet er det ikke kun mig der har været uheldig med betjeningen.!

    Som jeg gør klart så mange gange nu.. Så syntes jeg det er fint at andre har fået god betjening osv. (har også selv bekendte der er glade for dem) Jeg kommer bare aldrig til at ligge en krone derinde.
    Forstår jeg egentlig ikke at er så svært at forstå. -
    Dårlig service = Ingen kunde.
    Jeg tager mine køb videre til andre danske forhandlere som mangler kunder... Og som jo blærer sig med servicen når de ikke kan hamle op med E-bay priser smiley

    #Dan S.. Som du nok kan fornemme er jeg helt enig smiley

    #Og til trådstarter må du undskylde at vi er sådan off tropic.. Er en smugle uforstående for at en dårlig oplevelse skal forsvares sådan smiley - Håber du finder dine dele og den rette side.


  • #16   12. mar 2012 Enig med at jeg også bliver væk hvis jeg oplever dårlig service første gang.

    Der skal dog også siges at går man der ind i sidste sekund og begynder på den helt store snak, skal man lige huske at dem der betjener også har et privatliv - og vader man ind lige inden lukketid skal man huske på det er deres goodwill man tager på.
    De har også et hjem de skal hjem til.

    Jeg stå¨r i servicefaget og jeg har svært ved at bevare smilet hvis der kommer nogen ind og vralter rundt 5 min inden man lukker og "bare kigger"
    Så ser jeg helst at de letter en hvis ting og kommer ud for de spilder min tid. Og når mange butikker har åbent både 40 og 50 timer i ugen - burde det ikke være umuligt for kunderne at klare deres sager i god tur.



  • #17   13. mar 2012 du skal såmænd bare gå ind på: David silver spareparts, i england,det er meget billigere end de priser de kører med her i dk,har brugt ham mange gange,aldrig blevet skuffet,og sparet en hulens masse penge.

Kommentér på:
Hjælp !!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce