{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

filter {{forumTopicSubject}}

Hey banditter...

Jeg går og leger lidt med tanen om at skifte mit org. luftfilter. Vil gerne have et filter på hver af de 4 karbs.

Men så kommer problemet... Der går en slange fra den org. luftfilterkasse til toppen af motoren. Hvad er dette og hvad skal jeg gøre med den når jeg nu fjerner luftfilterkassen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  filter
  • #1   2. apr 2009 Hejsa, jeg står lidt med samme tanker... Men det er mere fordi at jeg ik´ har plads til mit org. filter mere, efter en kraftig ombygning af min bagsvinger samt affjedring... Havde jeg haft muligheden for det ville jeg helst ha´ beholdt det filter den er føådt med..... Men hvis du vælger at det gå igennem en slange og forbi motoren vil jeg nok anbefale dig at montere et krumtapshus filter... Det kan du få fra mcnøglen for 105kr..
    Ref.nr : 14-20900
    Varenr. : 021005

    Mvh.
    Morten.E


  • #2   2. apr 2009 Det ser mega smart ud med 4 KN fætre men du skal bare lige huske at du kører med vacuum karburatorer og den kører KLART bedst med luftfilterkasse og evt. KN i denne.

    En mekanikker jeg snakkede med engang ville ikke engang montere det på min fordi: "du kommer alligevel og vil skifte tilbage igen.."

    Hvis du vil af med kassen skal du købe et sæt fladspjældskarbs... så får du også noget mere power! Og det kan man jo nærmest aldrig få for meget af?! ;o)


  • #3   3. apr 2009 Det ender jo så med at blive noget af en udskrivning...

Kommentér på:
filter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce