{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

MZ ES250/2 1969

Tilbage til MZ ES250/2

MZ ES250/2 - Det østtyske biker-outfit fulgte med en reservespjætter vi købte i Berlin. Det giver automatisk lyst til at gå strækmarch og invadere Polen, så jeg bruger det ikke så tit. billede 1
MZ ES250/2 - Den originale Stoye sidevogn er den nemmeste i verden at komme ind og ud af. kombinationen styrer ret godt (af en 1969 mc), måske fordi ES'en er bygget primært til sidevognsbrug. billede 2
MZ ES250/2 - Benskjolde og vindskærm (siden er en til føreren også monteret) gør den velegnet til vinterkørel. billede 3
MZ ES250/2 - God køling og overdimensionerede hovedlejer gør det muligt at køre konstant med gassen i bund. Sølle 11 km/l taler lidt imod at gøre det for tit. billede 4
MZ ES250/2 - Knækket kæde på vej til en færge vi skulle nå i Aarhus. Hvorfor bruge 20 minutter på at forkorte kæden med det rigtige værktøj, når man kan bruge en time med en skrutrækker som dorn og en svensknøgle som hammer? Anyway, vi nåede færgen og kæden holdt hjem billede 5
MZ ES250/2 - Sidevognens bagagerum er stort, men har stadig sin begrænsning. billede 6
Annonce