Honda CB750 custom Exclusive 1980
1.708 visninger
|
Oprettet:
Honda CB750 custom Exclusive
Årgang:
1980
Motor:
750
Cylinders alignment:
Line 4
Displacement:
748 cm3 / 45.6 cui
Bore:
62 mm / 2.44 in
Stroke:
62 mm / 2.44 in
Compression ratio:
9 : 1
Cylinders alignment:
Line 4
Displacement:
748 cm3 / 45.6 cui
Bore:
62 mm / 2.44 in
Stroke:
62 mm / 2.44 in
Compression ratio:
9 : 1
Hestekræfter
Horsepower net:
65 HK. Da det er en model lavet til det Japanske hjemmemarked. Dem til eksport havde 77 HK .
/ 9000
Torque net:
66 Nm / 49 ft-lb
/ 7000
65 HK. Da det er en model lavet til det Japanske hjemmemarked. Dem til eksport havde 77 HK .
/ 9000
Torque net:
66 Nm / 49 ft-lb
/ 7000
Fælge
Alu
Dæk
Front:
110/90 H 19 62H
Rear:
130/90 H 16 67H
110/90 H 19 62H
Rear:
130/90 H 16 67H
Topfart
200 km/t.
0 til 100 på 4,8 sek.
1/4 mile på 13,2 sek
16 km/l.
0 til 100 på 4,8 sek.
1/4 mile på 13,2 sek
16 km/l.
Tuning
Styling
Custom
Køreklar vægt 248 kg.
Køreklar vægt 248 kg.
Ekstraudstyr
Bemærkninger
28. Juli 2019
Det er nu verificeret at det er en årgang 1980, lavet til det japanske hjemmemarked i 1200 eksemplarer. Det er ud fra stelnummer, farve og reservedels numre og https://www.honda.co.jp/news/1980/2800520.html
US model eller ?? Ikke tidligere registreret i DK, så der er ikke nogen historik om korrekt årgang og tidligere benyttelse. Sandsynligvis 1982/83. Første reg. dato er hos Told og Skat sat til 1/1 1984.
På goobike.com er der 11 stk. til salg, alle i Japan. Speedometer har ikke miles, kun km. Der er en stor rød lampe på speedometeret som begynder at lyse når farten overstiger ca. 85 km/t.
Skivebremser i bag. Står original med lidt patina. Kørt 41000 km. I opbevaringsrummet under sædet lå det originale værktøjssæt, som aldrig har været pakket ud. Har i mine unge dage kørt Suzuki, først en GT380 og derefter en 750 GS.
Juni 2019, så er der indkøbt og monteret et par saddeltasker. Det blev et udmærket resultat, syntes jeg selv.
Det er nu verificeret at det er en årgang 1980, lavet til det japanske hjemmemarked i 1200 eksemplarer. Det er ud fra stelnummer, farve og reservedels numre og https://www.honda.co.jp/news/1980/2800520.html
US model eller ?? Ikke tidligere registreret i DK, så der er ikke nogen historik om korrekt årgang og tidligere benyttelse. Sandsynligvis 1982/83. Første reg. dato er hos Told og Skat sat til 1/1 1984.
På goobike.com er der 11 stk. til salg, alle i Japan. Speedometer har ikke miles, kun km. Der er en stor rød lampe på speedometeret som begynder at lyse når farten overstiger ca. 85 km/t.
Skivebremser i bag. Står original med lidt patina. Kørt 41000 km. I opbevaringsrummet under sædet lå det originale værktøjssæt, som aldrig har været pakket ud. Har i mine unge dage kørt Suzuki, først en GT380 og derefter en 750 GS.
Juni 2019, så er der indkøbt og monteret et par saddeltasker. Det blev et udmærket resultat, syntes jeg selv.
Honda CB750 custom Exclusive
jul 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 339
sep 2008
Følger: 78 Følgere: 608 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.540
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 240 Svar: 20.506
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 658
sep 2018
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 62
okt 2008
Følger: 359 Følgere: 59 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 217
nov 2009
Følger: 7 Følgere: 55 MC-er: 23 Emner: 14 Svar: 199