Suzuki GSF 600 Bandit 1999
1.106 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
16 Kommentarer
Suzuki GSF 600 Bandit
Årgang:
1999
Motor:
Den gamle luft / olie kølet som stammerer af samme gren som GSX-R 600/750/1100. Dog i en neddroslet version, hvor der er lagt mere vægt på mellemområdet. Dette er opnået med kaster og 32mm CV karburator.
Hestekræfter
Overaskende nok har den 79 på motoren (Opgiver til 77 fra ny)
Fælge
Orginale 17"
Dæk
110/70 ZR 17
150/50 ZR 17
150/50 ZR 17
Topfart
Ingen ide, alt over 160 Km/T er MEGET anstrengende.
Tuning
Ikke en døjt, der er en Slip-on på. Jeg har endnu fået den dyssen ind.
Styling
Intet, og det kommer der ikke.
Ekstraudstyr
LED blinklys og et Bagster sæde
Bemærkninger
Man er ikke det mindste, i tvivl om hvorfor denne model, var billig fra ny.
Affjedring, bremser, motor og stel er noget man vil forvente på en midt 80'er motorcykel. Og der er bestemt ingen trykhed i køreegenskaberne,
Alt dette gør det nok, til en af de mest kedelige motorcykel, jeg har ejer i mit liv.
Når det så er sagt, så giver det faktisk, en ret stor fordel. Fordi den er mest brugbar inde for "normal" hastighed. Og det er ikke en maskine til skriger, efter at ligge ud til overhaling, af alle biler på vejen. Så kørekorten er i en forsvarlig zone hele tiden.
Gearing / effekt er faktisk afstemt perfekt til gadekørsel. Også med to på cyklen, eller med oppakning.
Den kan uden problemer gå med til 35-40 Km/T i 6. gear.
Alt i alt er dette nok, en af de bedste gadecykler jeg har ejer. Fordi den er så kedlig som den er.
Affjedring, bremser, motor og stel er noget man vil forvente på en midt 80'er motorcykel. Og der er bestemt ingen trykhed i køreegenskaberne,
Alt dette gør det nok, til en af de mest kedelige motorcykel, jeg har ejer i mit liv.
Når det så er sagt, så giver det faktisk, en ret stor fordel. Fordi den er mest brugbar inde for "normal" hastighed. Og det er ikke en maskine til skriger, efter at ligge ud til overhaling, af alle biler på vejen. Så kørekorten er i en forsvarlig zone hele tiden.
Gearing / effekt er faktisk afstemt perfekt til gadekørsel. Også med to på cyklen, eller med oppakning.
Den kan uden problemer gå med til 35-40 Km/T i 6. gear.
Alt i alt er dette nok, en af de bedste gadecykler jeg har ejer. Fordi den er så kedlig som den er.
Suzuki GSF 600 Bandit
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Svar: 38
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.713
okt 2008
Følger: 459 Følgere: 62 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 219
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
okt 2008
Følger: 459 Følgere: 62 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 219
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.670
apr 2013
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 92
dec 2016
Følger: 38 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 331
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 411
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 301
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
John ja det har du ret i, men det ændre stadig ikke på det er en cykel, lavet af det billiges de kunne finde.
aug 2016
Følger: 15 Følgere: 51 Emner: 30 Svar: 818
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498