Sym GTS EVO 300i 2011
2.630 visninger
|
Oprettet:
Online
Sym GTS EVO 300i
Årgang:
2011
Motor:
Cooling sytem--------------------- Liquid cooling
4 takt - 1 cylinder----------------- 263,7ccm
Bore---------------------------------- 73mm
Stroke-------------------------------- 63mm
Compression---------------------- 9,1:1
Valve configuration-------------- SOHC ( single over head cam )
Valves--------------------------------- 4
Fuel system------------------------- Fuel injection
EURO class--------------------------- 3
Fuel consumption----------------- 40 km/l ( 25km/l )
Starter--------------------------------- Electric only
Variator ------------------------------ Malossi Multivar 2000
Variator rollers--------------------- 18 gram stock @ 22 gram Malossi
4 takt - 1 cylinder----------------- 263,7ccm
Bore---------------------------------- 73mm
Stroke-------------------------------- 63mm
Compression---------------------- 9,1:1
Valve configuration-------------- SOHC ( single over head cam )
Valves--------------------------------- 4
Fuel system------------------------- Fuel injection
EURO class--------------------------- 3
Fuel consumption----------------- 40 km/l ( 25km/l )
Starter--------------------------------- Electric only
Variator ------------------------------ Malossi Multivar 2000
Variator rollers--------------------- 18 gram stock @ 22 gram Malossi
Hestekræfter
23HK @ 7500 rpm
24Nm @ 5500 rpm
24Nm @ 5500 rpm
Fælge
Originale, sølvgrå
Foran --------------------------------13"
Bagved-------------------------------13"
Hvor brede de er, ved jeg ikke ( skriv det i en kommentar, hvis du ved det )
Foran --------------------------------13"
Bagved-------------------------------13"
Hvor brede de er, ved jeg ikke ( skriv det i en kommentar, hvis du ved det )
Dæk
Foran ------------------------------- 110/90-13 Maxxis Pro
Bagved ----------------------------- 130/70-13 Maxxis Pro
Bagved ----------------------------- 130/70-13 Maxxis Pro
Topfart
Topspeed med Malossi Multivan 130 kmt ved 7.700 rpm.
Måske mere, hvis man kører den op over 8.000 rpm, som er der hvor at det røde felt starter.
Jeg tænker at speedometeret nok viser lidt for højt.
Topfart stadig 130 kmt, med Malossi Multivar 2000, men det går noget hurtigere fra 0-70 kmt.
Måske mere, hvis man kører den op over 8.000 rpm, som er der hvor at det røde felt starter.
Jeg tænker at speedometeret nok viser lidt for højt.
Topfart stadig 130 kmt, med Malossi Multivar 2000, men det går noget hurtigere fra 0-70 kmt.
Tuning
Variator er udskiftet til Malossi Multivar 2000, med de medfølgende 20 grams ruller. ( skiftet til 22 grams, hvilket hjalp på topfarten )
Original variator med 18 grams ruller havde optræk fra 0-100 med 5800 rpm, som tog 13 sekunder.
Multivar 2000 med 22 grams ruller har optræk fra 0-100 med 7500 rpm, som tager 11 sekunder.
Tilkoblingen er steget fra 3800 rpm til 4300 rpm.
Trykfjederen er skiftet til den der fulgte ned Multivar, men den ændrede ikke noget særligt.
Original variator med 18 grams ruller havde optræk fra 0-100 med 5800 rpm, som tog 13 sekunder.
Multivar 2000 med 22 grams ruller har optræk fra 0-100 med 7500 rpm, som tager 11 sekunder.
Tilkoblingen er steget fra 3800 rpm til 4300 rpm.
Trykfjederen er skiftet til den der fulgte ned Multivar, men den ændrede ikke noget særligt.
Styling
Ekstraudstyr
1 skivelås
1 kædelås
1 kædelås
Bemærkninger
Konen siger at hun sidder virkelig godt på den og hun har siddet bag på en del MCere efterhånden.
Den her er bedre end en Suzuki SV1000S 2009 at sidde på, siger hun.
Fin sofacykel til landevej, og brugbar på motorvej, men den mangler lige det sidste på toppen, synes jeg
Den trak 120kmt op af Sjællandsbroen med konen bagpå i stærk sidevind, så det er egentligt fint nok.
Tanken indeholder lige over 10 liter, så det er ganske fint, når den kører de cirka +25km/l, som jeg har målt den til.
Så langt er der ikke imellem tankstationerne, her i DK og den kommer ikke ud af landet med mig på den.
Video til udførsel af lille service.
https://www.youtube.com/watch?v=fnYud1Isjc8
Den her er bedre end en Suzuki SV1000S 2009 at sidde på, siger hun.
Fin sofacykel til landevej, og brugbar på motorvej, men den mangler lige det sidste på toppen, synes jeg
Den trak 120kmt op af Sjællandsbroen med konen bagpå i stærk sidevind, så det er egentligt fint nok.
Tanken indeholder lige over 10 liter, så det er ganske fint, når den kører de cirka +25km/l, som jeg har målt den til.
Så langt er der ikke imellem tankstationerne, her i DK og den kommer ikke ud af landet med mig på den.
Video til udførsel af lille service.
https://www.youtube.com/watch?v=fnYud1Isjc8
Sym GTS EVO 300i
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
maj 2006
Følgere: 5 MC-er: 4
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.810
apr 2017
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 13
jan 2010
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 249
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 88
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 109
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 9 Svar: 301
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 1 Svar: 11
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.672