{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-S 750 ABS Yoshimura Edition [Tidl. motorcykel] 2018

3.288 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

.Olsson   .
Mand | 58 år | Oprettet: 15. jan 2007


Suzuki GSX-S 750 ABS Yoshimura Edition

Årgang:
2018
Motor:
Motor type: 4-takt, 4-cylindret, vandkølet, DOHC, 749cc
114 HK v.10.500 omdrejninger
Moment: 81/9.000 omdrejninger
Boring x slaglængde: 72,0x46,0 mm

Motoren i GSX-S750 stammer fra den legendariske GSX-R750. Den firecylindrede og 749cc store motor er blevet tilpasset og forbedret til landevejskørsel. I praksis betyder det, at motoren har fået mere moment ved lave omdrejninger samt en jævn effektkurve. Således kan du køre afslappet gennem byen og glide afsted på ”moment-bølgen” eller køre mere aktivt med et dejligt brøl fra GSX-R motoren. Uanset, om du kører gennem byen, landevejen eller motorvejen over længere stræk, så vil din GSX-S750 begejstre dig med hvor letkørt og alsidig den er
Hestekræfter
114 HK v.10.500 omdrejninger
Fælge
Bag : 5.5 x 17” standard alu fælg
For : 3.5 x 17” standartd alu fælg
Dæk
Bag : 180/55-17 Bridgestone Battlax S21R
For : 120/70-17 Metzeler Roadtec Z8
Topfart
225 km/t
0-100 km/t 3.4 sek
0-140 km/t 5.6 sek
0-200 km/t 12.5 sek
Tuning
Ikke nødvendigt
Styling
14/5-18 Suzuki tankpad
14/5-18 Yoshimura nummerpladeholder
14/5-18 Yoshimura Alpha, carbon-udstødning
6/7-18 GSX-S Wheel Stripes monteret
13/10-18 Reflekser ved forgaffel fjernet
21/10-18 LED blinklys + relæ monteret
20/4-19 Blinklys bag på ændret så de er mere beskyttet
21/8-22 Styrende spejle
21/8-22 Bobbins med GSX-S logo monteret
Ekstraudstyr
Bemærkninger
MCen er købt hos Enghave MC den 14 Maj 2018, det er en Yoshimura Edition 2018 model med 5 års fabriks garanti


xxxxxxxxxx MCen er døbt GERTRUD xxxxxxxxxx


Vægt kg.: 213,0
Sædehøjde min i mm.: 820
Akselafstand mm.: 1455
Tank kapacitet ltr.: 17,5
Bremser bag: Enkelt skive
Bremser for: Dobbelt skive ABS
Gearkasse: 6 trins

Suzuki Tracktion Control System.
Denne motorcykel har STCS (3 trin anti spin system)
Alt efter vejforhold, personlig indstilling samt hvor rutineret du som kører er, kan du indstille dette anti spin system i 3 forskellige trin. De forskellige trin kan vælges ved stilstand samt mens man kører. Dog kun hvis gashåndtaget ikke er aktiveret. STCS systemet udregner, hvert 4- millisekund med informationer om hjul- og krumtap-omdrejningshastighed, gasgrebsposition, gearvalg samt køretøjets vinkel / bevægelse (fra IMU systemet), om der er risiko for at miste traktion. Ud fra det valgte program, griber systemet lynhurtigt ind og reducerer motoreffekten så der er så optimal kontakt med underlaget som muligt.

Suzuki Dual Throttle Valve
Dette unikke system sørger for optimal åbning af gasspjæld og sikrer en effektiv forbrænding samt optimal effekt. Systemet sørger for en ensartet indsprøjtning til hver cylinder og genererer herved drejningsmoment ved lave omdrejninger.

Suzuki Composit Electrochemical Material cylinderbelægning. Dette er en unit nikkel siliciumcabid belægning på indersiden af hver cylinder og kommer direkte fra MotoGP. Belægningen sikrer hurtig varmeoverførsel og reducerer tolerancen mellem stempel og cylinder. Herudover er belægningen ekstremt slidstærk.

Suzuki Advanced Immoblizer System.
Elektronisk startspærresystem. Nøglen indeholder en chip, som er kodet til netop din Suzuki. Uden korrekt nøgle kan køretøjet ikke startes.

Suzuki Low RPM Assist.
Denne motorcykel er udstyret med Low RPM Assist. Systemet hæver omdrejningstallet ved igangsætning fra lave hastigheder. Herved sikres en smidig igangsætning.

Suzuki Easy Start system.
Denne motorcykel her Easy Start system. Systemet hjælper motorcyklen til at starte. Normalt holder køreren af en motorcykel fingeren på startknappen indtil motoren starter. Easy Start systemet gør at køreren kun skal trykke én gang på startknappen. Herefter kører startmotoren indtil motorcyklen starter.

Suzuki Anti-bremseblokerings-system.
Denne motorcykel er udstyret med et avanceret kurve-ABS system. Systemet forhindrer bremserne i at blokere hjulene ved opbremsning. Via IMU systemet overvåges hjulenes hastighed 50 gange per omdrejning, samt køretøjets aktuelle hældning. Bremsekraften doseres herefter indenfor 4 millisekunder, således at et hjul ikke blokerer med underlaget. Systemet registrer således også baghjulets reaktion ved en hård opbremsning, samt bremsning i kurver og tilpasser bremsekraften herefter.

1 juli 23 …..Solgt…..

Kommentér på:
Suzuki GSX-S 750 ABS Yoshimura Edition
Annonce