{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

KTM 990 SMT (ABS) 2013

1.291 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jesper E
Mand | 48 år | Oprettet: 2. feb 2012


KTM 990 SMT (ABS)

Årgang:
2013
Motor:
Motortype: V2, 4-takt, vandkølet
Ventil: 2x2 overliggende kæde/tandhjulstrukne knastaksler med 4 vent/cyl, DOHC
Slagvol: 999 cm3
Boring/slag: 101/62,4 mm.
Kompression: 11,5:1
Indsprøjtning: Keihin EFI, 46 mm spjælhus
Kobling: Flerepladet våd (eftermonteret Suter Slipper kobling)
Gear: 6
Hestekræfter
Maks effekt: 116 hp/ 85 kW @ 9000 rpm
Maks moment: 97.0 Nm @7000 rpm
Fælge
17" Marchesini alu fælge
Dæk
For: 120/70-ZR17
Bag: 180/55-ZR17

Begge monteret med Bridgestone S21
Topfart
222 Km/t
Tuning
Akrapovic Titanium Slip-on (6 kg. lettere end std.)
Rottweiler luft filter
RC8 stack på forreste cylinder
SAS slået fra via ECU
2nd Throttle Valves permanent fuldt åbne via ECU
Power Commander V inkl. Autotune AT-300 sat til AFR på 13.2:1
Styling
Front fra 990 SMR
MRA vindskærm
Originale LED blinklys
R&G Tail Tidy
Pazzo Racing bremse- & koblingsgreb
Crash bars på motor og hjul
Diverse KTM orange covers
Ekstraudstyr
Suter (original) Slipper kobling
Healtech Quick Shifter
G2 Throttle Cam System
Originale Power Parts sidetasker
Bemærkninger
Købt i Stuttgart i maj 2016 med 3.500 km på tælleren. Jeg kørte derefter 2.500 km. på 3 dage før jeg krydsede den danske grænse, da importerede motorcykler der har kørt mindre end 6.000 km., bliver betragtet som nye og dermed pålægges 25% moms, selvom der allerede er betalt tysk moms.

Fronten har jeg efterfølgende selv udskiftet til den originale SMR version. Da både SMT og SMR versionen bruger samme forlygte, var ombygningen relativt ligetil, selvom kabelføringen drillede en smule.
Kommentér på:
KTM 990 SMT (ABS)
Annonce