{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Moto Guzzi V50 1978

2.282 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Lars Bo U
Mand | 61 år | Oprettet: 7. sep 2015


Moto Guzzi V50

Årgang:
1978
Motor:
4-takt, 2-cylindret V2-motor på tværs i stellet. Boring 74 mm, slaglængde 57 mm. 490 ccm.
Hestekræfter
45 ved fødslen. Men nogle er døde, andre sluppet ud af folden, og et par stykker har dårlige ben. Så nok ikke meget mere end 35 tilbage, til gengæld har de det godt.
Fælge
1,85 x 18" for.
2,15 x 18" bag.
Dæk
Metzeler ME 22
Topfart
Nok ikke mere end 140 - på en god dag. Men så er det hele satme også ved at falde fra hinanden, og gutterne vil helst ikke køre for tæt bag mig..
Tuning
Ikke andet end K&N-filtre.
Styling
Lidt af hvert - og mest for et syns skyld:
Tomaselli clip-on
Café-racer speedometer
Heat-wrap
Fælge pulverlakeret
NoName larmepotter HELT uden indhold
Små blinklys
Habermann glasfibersæde fra 70'erne (tilpasset)
Tank, røv og sideskjolde belagt med slagmetal (som bladguld, bare metalfarvet)
Håndlavet lædersæde fremstiilet af Kristoffer Emborg, København
Ekstraudstyr
Nope
Bemærkninger
Elsker fandme dette lille italienske fruetimmer!
Hun spilder olie, går ujævnt, soder tændrørene og tusind andre ting..
Men når hun får lidt rulle, larmer hun som ind i helvede - så gamle damer pisser i voksenbleen, børn holder sig for ørerne og drengene stråler over hele femøren. Hun kan i DEN grad høres når hun kører gennem byen. Det er SÅ fedt at trække den godt op i omdrejninger, og ikke mindst at slippe gassen, så 'snøvler' det helt fantastisk når hun taber omdrejningerne igen - det kan jeg slet ikke få nok af.
Cyklen har masser af karaktér, og bemærkes især for lyden og 'lakeringen'.
Jo, alle nyere cykler over 350 cc kan køre om hjørner med den, men for mig har den lige den stil, der gør den til noget specielt.
Kommentér på:
Moto Guzzi V50
Annonce