Kawasaki zx750e Turbo [Tidl. motorcykel] 1984
1.594 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki zx750e Turbo
Årgang:
1984
Motor:
Motor 4-cylindret vandkølet 4-taktsmotor DOHC, 2 ventiler pr. cyl. Boring: 66 mm. Slaglængde: 54 mm. Slagvolumen: 738 ccm. Maks. effekt: 112 hk / 83 kW ved 9000 o/min. Maks drejningsmoment: 99 Nm ved 6500 o/min. Kompressionsforhold: ?:1. Indsprøjtning med 30 mm spjældhus..
5 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk
Turbo
5 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk
Turbo
Hestekræfter
112.standard fra fabrikken.
112hk @ 9000 omdr
99 nm @ 6500 omdr
112hk @ 9000 omdr
99 nm @ 6500 omdr
Fælge
ZZr 1100 D fælge for og bag.
Bagsvinger er fra en Gsxr 1100 1995
Forgaffel er fra en Zzr 1100 D
Bagsvinger er fra en Gsxr 1100 1995
Forgaffel er fra en Zzr 1100 D
Dæk
Sprit nye dæk af continental..
Topfart
Aldrig prøvet..
225.kmt
0 - 100 = 3,2 sek
225.kmt
0 - 100 = 3,2 sek
Tuning
Står i racemode.
Så den har vel omkring 120.hk.
Har ikke installeret en manuel boost controller/benzinpumpe.
Med disse kan man ramme snildt ramme 130/140.hk på hjulet.
Har også en spritny intercooler liggende.
Samt en kinagawa blow of valve som ikke er monteret endnu.
Så den har vel omkring 120.hk.
Har ikke installeret en manuel boost controller/benzinpumpe.
Med disse kan man ramme snildt ramme 130/140.hk på hjulet.
Har også en spritny intercooler liggende.
Samt en kinagawa blow of valve som ikke er monteret endnu.
Styling
Ekstraudstyr
Mål og vægt Totallængde: 2290 mm. Sædehøjde: 780 mm. Frihøjde: 155 mm. Tank kapacitet/reserve: 17/2,5 liter. Egenvægt: 233 kg
Der er barberet mange kilo af. De originale udstødninger alene, vejer det samme som en fiat punto.
Projekt under evig forvandling.
Der er barberet mange kilo af. De originale udstødninger alene, vejer det samme som en fiat punto.
Projekt under evig forvandling.
Bemærkninger
BYTTES GERNE TIL ZX9R C 1998 ELLER LIGNENDE..Konen er gravid og har ikke tid til at bygge mc mere på.
Eller Højeste bud over 25.000.kr
Bygget i ca.7600 eksemplarer. Hvor langt de fleste er gået til på racerbaner i 80érne.
Sjælden Kawasaki med Turbo fra fabrikken.
Har også en uden afgift som er delvis adskilt.
Eller Højeste bud over 25.000.kr
Bygget i ca.7600 eksemplarer. Hvor langt de fleste er gået til på racerbaner i 80érne.
Sjælden Kawasaki med Turbo fra fabrikken.
Har også en uden afgift som er delvis adskilt.
Kawasaki zx750e Turbo
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 180 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 796
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 188
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 89
okt 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 8 Emner: 36 Svar: 382
Men det betyder også, at jeg ikke kan holde garagen til 1200.kr om måneden.
Så pt slut med at rode med mc.
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 89
Jeg bor længere nede af vejen, og vi har vist hilst et par gange:)
Hvorfor skal den sælges?
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
maj 2004
Følger: 11 Følgere: 15 MC-er: 1 Svar: 88
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 7 MC-er: 2
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 44
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 510
Men den forskærm, den skal der ske noget med, den passer ikke rigtig i stilen.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 34
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.166
feb 2009
Følger: 11 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 927
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.036
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 63 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 347