{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Kawasaki zx750e Turbo [Tidl. motorcykel] 1984

1.607 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Gixxer™
Mand | 45 år | Oprettet: 15. okt 2013


Kawasaki zx750e Turbo

Årgang:
1984
Motor:
Motor 4-cylindret vandkølet 4-taktsmotor DOHC, 2 ventiler pr. cyl. Boring: 66 mm. Slaglængde: 54 mm. Slagvolumen: 738 ccm. Maks. effekt: 112 hk / 83 kW ved 9000 o/min. Maks drejningsmoment: 99 Nm ved 6500 o/min. Kompressionsforhold: ?:1. Indsprøjtning med 30 mm spjældhus..
5 trins gearkasse. Flerpladet kobling i oliebad. kædetræk
Turbo
Hestekræfter
112.standard fra fabrikken.
112hk @ 9000 omdr
99 nm @ 6500 omdr
Fælge
ZZr 1100 D fælge for og bag.
Bagsvinger er fra en Gsxr 1100 1995
Forgaffel er fra en Zzr 1100 D
Dæk
Sprit nye dæk af continental..
Topfart
Aldrig prøvet..
225.kmt
0 - 100 = 3,2 sek
Tuning
Står i racemode.
Så den har vel omkring 120.hk.
Har ikke installeret en manuel boost controller/benzinpumpe.
Med disse kan man ramme snildt ramme 130/140.hk på hjulet.
Har også en spritny intercooler liggende.
Samt en kinagawa blow of valve som ikke er monteret endnu.
Styling
Ekstraudstyr
Mål og vægt Totallængde: 2290 mm. Sædehøjde: 780 mm. Frihøjde: 155 mm. Tank kapacitet/reserve: 17/2,5 liter. Egenvægt: 233 kg

Der er barberet mange kilo af. De originale udstødninger alene, vejer det samme som en fiat punto.
Projekt under evig forvandling.
Bemærkninger
BYTTES GERNE TIL ZX9R C 1998 ELLER LIGNENDE..Konen er gravid og har ikke tid til at bygge mc mere på.
Eller Højeste bud over 25.000.kr

Bygget i ca.7600 eksemplarer. Hvor langt de fleste er gået til på racerbaner i 80érne.
Sjælden Kawasaki med Turbo fra fabrikken.

Har også en uden afgift som er delvis adskilt.
Kommentér på:
Kawasaki zx750e Turbo
Annonce