{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha dragstar 2002

5.585 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

michael t
Mand | 50 år | Oprettet: 25. sep 2005


Yamaha dragstar

Årgang:
2002
Motor:
Dragstar XVS 1100
(1064ccm) V2 75 grader boring95x75mm
kompression 8,3:1
275Kg inkl. 17L tank
Tændrør NGK BP7ES afstand 0,7-0,8mm 20Nm
Olie
Motor 3L (3,1L med filter) API SG
Bagtøj 0,2L SAE 80
Benzin oktan 91
Batteri
GT14B-4 12V 12Ah
Ventiler
SOHC med 2 ventiler pr cylinder
Spillerum med kold motor
indsug: 0,07-0,12mm
udstødning: 0,12-0,17mm
(tikker mindst ved nedre grænse, anbefales!)
Kobling
plader2,9-3,1mm (min 2,8mm)
metalplader 1,9-2,1mm
fjederhøjde 7,2mm (min 6,5mm)
Kaburator
2 stk 37mm Mikuni (BSR37)
Tomgang 950-1050 omdr./min.
260-280 mm Hg
Møtrikker:
Topstykke (10mm) 35Nm (12mm) 50Nm
generator rotor 175Nm
Kobling center møtrik 70Nm
knastkædestrammer centerbolt 8Nm
Knastkædestrammer bolt 10Nm
baghjul centermøtrik 107Nm
Hestekræfter
ca. 65 HK
moment på 85,4 Nm ved 2500rpm
det svarer til 30HK ved 2500rpm

Fælge
Dæk
standard:
fordæk 110/90-18 (61s) dæktryk 2,0-2,3 bar
bagdæk 170/80-15 (77s) dæktryk 2,3-2,5 bar
(bemærk at dragstar classic har 130/90-16 fordæk)

Skivetykkelse
for 5mm (min 4,5mm)
bag 6mm (min 5,5mm)
Topfart
omkring 170 med lange arme
Tuning
Vance & Hines udstødninger som siger rigtig godt
Styling
nummerplade flyttet 5 cm højere op
Ekstraudstyr
Bemærkninger
er solgt
Kommentér på:
Yamaha dragstar
Annonce