{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda CBF 1000 FA ABS [Tidl. motorcykel] 2012

883 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

JH
JH
Mand | 58 år | Oprettet: 6. dec 2006


Honda CBF 1000 FA ABS

Årgang:
2012
Motor:
Engine Type: Inline 4 Cylinder, Liquid-cooled 4-stroke, 16-valve DOHC
Engine Displacement: 998 cc
Bore & Stroke: 75 x 56.5 mm
Compression Ratio: 11 : 1
Starter: Electric
Carburation: PGM-FI electronic fuel injection
Ignition: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Gearbox: 6-speed
Final Drive: #530 O-ring sealed chain
Vægt, incl brændstof, olie osv: 250 kg
Hestekræfter
Max. Torque: 96Nm/6,500min-1 (95/1/EC)
Max. Power Output: 79kW/9,000min-1 (95/1/EC)

107 HP
Fælge
Wheels Front: 17M/C x MT3.50 hollow-section 6-spoke cast aluminium
Wheels Rear: 17M/C x MT5.00 hollow-section 6-spoke cast aluminium
Dæk
Tyres Front: 120/70 ZR17M/C (58W) Michelin Pilot Road 3
Tyres Rear: 160/60 ZR17M/C (69W) Michelin Pilot Road 3
Topfart
220 km/t eller deromkring - jeg har ikke rigtigt været deroppe endnu... Potte-Jens er humorforladt, når det kommer dertil og tegnebogen er ikke uendeligt tyk....
Tuning
Intet
Styling
Sort kåbeglas
Ekstraudstyr
PLX stativ (aftageligt) med topplate.

2 x 35L sidetasker
1 x 47L topbox

12V ladestik

Cobra CR5 potte i carbon.
Bemærkninger
Lidt mindre end min nu solgte BMW R1200ST, men også lidt sjovere. Dog stor nok til touring for to - og min næsten nye kæreste sidder fint bagpå - lidt issues med lydpotte vs støvlehæl er en udfordring, men de er til for at blive løst. Det er et design-flunk fra Honda. Men ikke noget jeg bemærkede da jeg i min iver trak afsted med Hondaen fra forhandleren. Men det er blevet klaret med en ny og langt mindre Cobra CR5 potte i carbon. Fin afstand mellem fodhviler og potte - og så lyder den lidt federe.

Ellers en fed og kvik cykel - den skal nok skaffe mig en fartbøde eller to.

To trælse mangler: Jeg kunne egentlig godt bruge en temperaturudlæsning - og en gearindikator.

Og muligvis får jeg monteret varmehåndtag - de er altså rare at have når man kører i ydersæsonen.

Kommentér på:
Honda CBF 1000 FA ABS
Annonce