Yamaha R6 2005

626 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Yamaha R6

Årgang:
2005
Motor:
R46
Motor type 4-takt, parallel 4-cylindret, 16-ventiler,

Køling Væskekølet

Slagvolume 600 cc

Boring & slaglængde 65,5 x 44,5 mm

Komparations forhold 12,4:1
Hestekræfter
* Opgivet på motoren:

* Hk: 126 (92,7kW) ved 13.000 rpm
* Nm: 68,5 (6,99kg-m) ved 12.000 rpm

* Målt på baghjulet af Mr. Dyno til:

* Hk: 105,69 (77,7kW) ved 12.900 rpm
* Nm: 60,94 (6,22 kg-m) ved 11.800 rpm

- målt til 109.02 ved boss hoss

* Vægt / kraftforhold = 1,30 kg pr hk.

* Rigtig lækkert resultat, kanon gasrespons og rigtig flot kurve


Fælge
Standard r6 alu fælge
Dæk
Bridgestone Battlax

Både for og bagdæk
Topfart
280
Tuning
* Komplet Termignoni carbon udstødning
* 40mm Spjældhuse
* Optimeret indsprøjtning
* K&N Filter
* Powercommander V med custom map
* Justering og indkøring af Mr. Dyno
* Kørt ind på Vpower99 og kører på det til dagligt

- Det en r46 #2197 total fed maskine!
Styling
* Rossi stylet fra farbrikken
* Ego skald i Rossi farver
* YEC Udstødningsophæng
* Gule rimstripes
* LED baglygte
* LED blink for & bag
* Rizoma nummerpladeholder
* Rizoma nummerpladelys
* Phillips Blue 6000K forpære
* LED parkeringslys
Ekstraudstyr
Lidt risoma udstyr
Bemærkninger
af forbedringer på Rossi modellen kontra en std R6 kan bla. Nævnes:

- Farverne / designet
- Nummereret
- Større gasspjæld
- Forbedret indsprøjtning
- Justeret i motorstyringen så den yder max hk allerede ved 13.000 rpm
- Ny fuld justerbar upside-down gaffel med 41mm rør
- Nye 310mm skiver foran kontra 298mm
- Forbedret bremse master samt calipere
- Dobbelt ”ring type” kølere for bedre køling
- Mindre modifikationer af forlygten for skarpere look og bedre lys
Kommentér på:
Yamaha R6
Annonce