{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda cbr954rr 2002

984 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

christian t
Mand | 30 år | Oprettet: 25. sep 2011


Honda cbr954rr

Årgang:
2002
Motor:
Engine

Four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder
Capacity

954cc / 58.2 cub. in
Bore x Stroke 75 x 54 mm
Compression Ratio 11.5:1
Cooling System Liquid cooling
Lubrication Wet sump
Engine oil

Synthetic, 10W/40
Exhaust

Stainless steel, 4 into 2 into 1 with titanium muffler
Induction

PGM-FI (fuel-injection) with automatic choke
Ignition

Computer-controlled digital, 3D mapping
Starting

Electronic
Spark Plug NGK, IMR9C-9H
Clutch Nine-plate clutch with durable friction plate material
Max Power

113 kW / 154 hp @ 11250rpm

Max Torque

101 Nm / 10.3 kg fm / 74.6 lb.ft @ 9000rpm
Transmission

6 Speed
Final Drive # 530 chain, O-ring sealed drive chain, 108 links
Gear Ratio 1st 2.73 / 2nd 2.00 / 3rd 1.60 / 4th 1.37 / 5th 1.23 / 6th 1.13:1
Hestekræfter
150 på tappen
Målt til 142 på hjulet efter indkøring af powercommander.
Fælge
Front Rim

Aluminium alloy hollow spoke, 89 mm / 3.5 in.

Rear Rim

Aluminium alloy hollow spoke, 152 mm / 6.0 in.
Dæk
For: 120/70 ZR17

Bag: 190/50 ZR17
Topfart
Top Speed

286 km/h / 178 mph
Tuning
Ikke noget decideret tunning, men er optimeret med powercommander og termigoni potte
Styling
sort vindskjold, lille nummerpladeholder, ego-skald, små led-blink..

Ekstraudstyr
nope
Bemærkninger
Fantastisk maskine der kører som en drøm, føles utrolig let selvom det er en liter maskine.
Prøvede en R1 fra 2003 inden jeg købte firebladen, personligt syntes jeg firebladen kørte bedre og var mere harmonisk.
R1'eren var også en lækker maskine, men firebladen var klart min favorit.
Kommentér på:
Honda cbr954rr
Annonce