{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Yamaha TZR125RR Belgarda 1995

9.335 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jacob
Mand | 37 år | Oprettet: 21. apr 2006


Yamaha TZR125RR Belgarda

Årgang:
1995
Motor:
Aluminium deltabox stel fra TZR250.
Bananbagsvinger fra TZR250.
Prolinksystem med monocross affjedring (justerbar fjederforspænding)
Paioli USD forgaffel med 41mm gaffelben.
320mm Brembo bremseskive foran med 4 stemplet Brembo kaliber
Tørvægt: 118kg
Vægt med fuld olietank, benzintank og med kølevand: 133kg

Vandkølet en cylindret 125cc 2-takts med YPVS.
Boring x slaglængde: 56 x 50.68mm
Med 170cc kittet: 65 x 50.68mm
Kompression: 12,8:1
Hestekræfter
34HK (Fabriksopgivelse), målt til 32,90HK/11500RPM af et italiensk motorcykelblad.
MCrevyen siger 26HK, men det er det samme som den gamle TZR med 28mm karburator, samt andre forskelle.
Ved ikke med 170cc kittet, men det har sat betydeligt mere gang i den.
Fælge
Sorte 17" Brembo.
Dæk
Fordæk 110/70-ZR17 Dunlop SportMax TL.
Bagdæk 150/60-ZR17 Michilin M89.
Topfart
154km/t målt med GPS.
Test med 170cc kommer næste år.
Tuning
Athena 170cc bigbore cylinderkit (65mm).
32mm Del'orto VHSA fladsjælds karburator.
Styling
Et par enkelte MRD (Metrakit Racing Division) stickers ellers ikke noget.
Ekstraudstyr
Udstyr:
Spike 2-delt læderdragt med alt i beskyttelse. (Solgt)
Prexport sportshandsker. (Solgt)
Hjelm: X-lite X-801 i Batanni racing replica farver.
Ekstra hjelm: Takachi TK-36.

Skræddersyet læderdragt bestilt sammen med et sæt nye handsker.
Bemærkninger
En start motorcykel, så det er jo ikke just nogen ræser. 2-takts motor er vist også rimelig meget en smagssag, men personligt elsker jeg 2-taktere selv om de kan være anstregende =)
Kommentér på:
Yamaha TZR125RR Belgarda
Annonce