{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki Intruder 1995

3.716 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Kim L
Mand | 44 år | Oprettet: 28. feb 2008


Suzuki Intruder

Årgang:
1995
Motor:
2-cylindret, 4-takts luft/oliekølet 45 graders V-motor. Vippearme. 2 x 1 overliggende knastaksel. 3 ventiler pr. cylinder..
Kubik: 1.360 cm3
Boring/Slaglængde: 94/98 mm/mm.
Kompression: 9,3:1.
Karburator: 2 stk, Mikuni Venturi Ø 36 mm,
Ydelse: 64 hk (47,0 kw) ved 4600 o/m
Moment: 113 Nm ved 3200 o/m
Vægt/Kraftforhold: 3,80 kg pr hk.
Acceleration (0 - 100): 6,2 sek
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 5-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kardantræk. Totalgearing: 4,565:1. El-start.
El-system: 12 volt. vekselstrømsgenerator. Elektronisk tænding. Forlygte: Ø 120mm., 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Rundt stålrør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 55,8 grader. Efterløb: 164 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Ø 38 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring.
Affjedring Bag: Konventionel svinger med 2 dæmperben. Justerbar fjederforspænding. 5-trins justerbar dæmpning. 80 mm fjedervandring.
Bremse For: 290 mm dia. dobbelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Bremse Bag: 290 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med fast caliperhus og 2 stempler.
Hestekræfter
65
Fælge
Originale
Dæk
Whitwalls fra Shinko

110/90 19
170/80 15
Topfart
180
Tuning
Negativ
Styling
En masse - billederne taler for sig selv.
Ekstraudstyr
Hmmm ikke rigtig - er rippet og bygget op igen.
Bemærkninger
Rusty projektet gik således..

Købte en pæn Intruder fra 1995 med 24.000 km på klokken.

Splittede den ad - derfra gik det fra ideen i hovedet og ud på cyklen i garagen.

Nye lygter, digi speedometer, nyt styr, bælge, dæk, skærm, sæde, udstødning osv.

Kommentér på:
Suzuki Intruder
Annonce