{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Honda VT 750 AERO 2008

1.670 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Steen N
Mand | 60 år | Oprettet: 24. jan 2012


Honda VT 750 AERO

Årgang:
2008
Motor:
750 ccm V2 cylindret vandkølet. Kardantræk
Hestekræfter
Ikke for mange - måske heller ikke for lidt En særdeles kultiveret motorgang til rolige ture.
Fælge
forchromede fælge med trådeger.
Dæk
ja
Topfart
ca. 170 km/t
Tuning
nej
Styling
Fastmonterede læder sidetasker. Memphis Fat vindskærm med sort bund. Motorbøjle. Forhøjede risers.
Ekstraudstyr
ur
Bemærkninger
Dette er vores 2. Shadow 750. Det er en fantastisk dejlig motorcykel. Velkørende, pålidelig, smuk. Denne model med kardantræk og indsprøjtningsmotor er totalt problemfri. Den blev købt nærmest som et impulskøb, men det er bestemt ikke fortrudt. Den er købt som afløser for en Honda CMX 450 Rebel.
Kommentér på:
Honda VT 750 AERO
  •   16. jun 2016 Satans, havde lige skrevet ½ time non stop også slettede den det hele. arghh
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Nåh, men er hoppet over på laptoppen, man får slidgigt af at skrive på en 4s'er.


    Er helt enig med dig og din beskrivelse af "the spirit". Det er en fed følelse, hvis man også søger den. Igen, op imod investeringen bag - forventer man vel også et eller andet med fællesskab?

    Jeg kan tilstøde, at jeg selv i 2008 kørte ud til harley flere gange. Havde året forinden brugt mange penge på mc, som studerende. Dengang knap 40 kilo smiley Man står derude og tænker hvordan dælen får man råd, uden at have lænker slæbende efter sig resten af livet smiley

    Du kan evt. læse min oplevelse: http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/toeffedyrene/97257-_harley_vs__japan_experience_

    Kørte derfra med en "vild" oplevelse., vil jeg sige.

    Du har helt ret i at der burde være mere ånd, her i landet hos de store forhandlere. Det måske jandeloven der trykker. I USA er man meget mere free og ikke dømmer andre på anden måde.

    Hos Caps hvor de har super service, synes jeg - taler de aldrig grimt om de andre. Det er de asiatiske kæder herhjemme, slemme til smiley Ben hård konkurrence, men bevares. Der skal flere solgte mc'ere til at drive værket, end en enkelt harley der koster mange penge vs. en tilsvarende asiat.

    - Men tests og reviews giver dem mange spark, altså harley. Især brugervenlighed og køreegenskaber, vægt mv.

    Mødte en gut på en Fury i sommers. Beklædt med skulls og dødningehoveder alle vejne - ik lige min smag - men flink svensker indenunder.
    Han havde selv kørt HD i mange år, men opgav pga for mange problemer. Han sagde når først en ting var gået i stykker skulle der mange dele til at få den køreklar igen og de var mange penge om året. Det var han feet-up med.

    Så købte han den dyreste honda chopper, fury'en. Den kørte bare sagde han. der havde aldrig været noget med den heller og den havde alligevel rendt omkring 40.000 km. Billig i drift - og hans kone havde fået en shadow 750 også.. han havde vist pengene til det heh.

    Han fortalte en sjov historie med, at de var kørt nogle gutter til frankrig. Ham selv på fury og hans venner på HD'ere med nøglefri start.
    På tankstationen kunne de ikke starte, da der var frekvenser omkring tankstationen der jammede motorcyklerne. De skulle trække motorcyklerne et par km, før de vil starte... sjov historie smiley


    Jeg tror udlejnings maskiner lever et hårdt liv, både mekanisk og kosmetisk. Men rust på en 6 måneder gammel cykel - det kvalitets sjusk - for mig at se!

    Chrom efter 1988 er også ringere bindeevne - skyldes miljø regler. Så din gamle HD har helt sikkert en awesome chrom der kan pudses på.
    Japanerne har op imod HD en bedre chrom idag - har jeg set og hørt flere sige. Men det jo personlig opfattelse.

    Helt fint, vi finder ud af noget i juli smiley


  •   16. jun 2016 Du har ret! Det er jo også meget subjektivt, hvordan det opleves, men da jeg fik anledning til at opsøge diverse "Harley-smede", følte jeg mig straks optaget i "en familie" - noget i stil med det, jeg oplevede, da jeg kørte Triumph. Det ER - lige meget hvor meget, jeg holder af Honda, ikke det samme at komme ind i en autoriseret Honda (og de andre japanere) forhandler, som at komme ind i det univers af "spirit", beklædning fra hund over baby til mand og kvinde samt alle mulige andre unødvendigheder, som Harley - og til dels Triumph byder på. BMW burde kunne det samme, men de gør det ikke for mig. Jeg opfatter deres butikker som noget nær "El-giganten", men igen - subjektiv opfattelse smiley
    Harley ER gammeldags - nuvel, de har deres V-rod serie, men jeg - og mange - vil have den gamle V2ér. OK - de har udviklet vandkølede topstykker, men det stadig den samme grund-idé, og jeg tror, at HD ved, at deres kunder ønsker dette. Jeg ved ikke helt, hvad du mener med populariteten, for hvis du er til HD, så er du det - så køber du ikke en Kawasaki Vulcan, eller hvad nu de hedder. Jeg er til motorcykler. Jeg er også potentiel BMW ejer - det vil tiden vise.

    Jeg kørte i 2007 på en 6 mdr gammel Electra Glide i USA. Den havde allerede flere rustangreb. Jeg har også set noget lignende på andre nyere Harleyer, jeg har kørt på. Det er ærgerligt - men ikke en katastrofe. Man kan måske antage, at ejere passer bedre på cyklerne, end udlejningsselskaberne gør?

    Der var ikke fugt i min tank. Den havde stået tør i årevis, men den har jo været udsat for fugt på et tidspunkt, og det er nok ikke kun sørejsen fra USA. Benzinhanen var stoppet af meget fint rustent støv. Jeg tror (håber) jeg har løst problemet nu. Jeg er bare glad for, at der ikke er passeret noget ud i karburatoren. Tomgang og gasgivning fungerede perfekt igår smiley

    Jeg vil gerne se din hule! Jeg er noget hængt op i resten af juni, men sommeren fortsætter jo helt ind i november smiley

    God dag!


  •   15. jun 2016 Men Steen ånd er jo en tolkning af brandet og ikke så meget med MC og dens køreegenskaber smiley Mange lægger jo en mindre formue for logoet. Så skal det også være det rigtige smiley

    De er jo meget gammeldags motor design de anvender og gør det stadigvæk idag. Det har sin charme, men ser du på populariteten får de godt med høvl op imod asiens modeller.

    Chromen f.eks skulle være rigere lavet end på japanerne, hvis vi snakker stål. Ikke forchromet alu smiley måske det er dét du oplever som lavere på Harley end japanerne?

    Jeg har også indtryk af at det er mere ganmeldags skruet sammen og det giver en kvalitets følelse smiley Det pynter også på vægten smiley

    Mht din benzinhane - mon ikke du har haft vand i tanken? Fugt osv, så sætter det sig i hanen da det vejer mere end benzin smiley


  •   15. jun 2016 Og hov igen. Nej benzinhane stoppede til af Rust. Det fandt jeg dog først ud af, da jeg havde skubbet den 7 km hjem. Batteriet klappede så også sammen i et forsøg på at starte dyret igen smiley

  •   15. jun 2016 Hov! Hvad angår rustbestandighed og andre små detaljer, som relaterer sig til samlekvalitet. Den mekaniske kvalitet finder jeg på højde med det bedste i dag. Harley Davidson har derudover en god del ånd, som ingen anden fabrikant kan hamle op med, uanset hvilke præferencer man har:)

  •   15. jun 2016 Tjah ... min FXR er fra 1982. Den har stået stille nogen år og har stort set kun kørt i Arizonas tørre varme indtil 2014. Den er faktisk i lige så god stand, som en 25 år nyere Shadow. Jeg har - bortset fra den - kun kørt nye Harleyer. Mit indtryk af deres kvalitet er, at de ligger lidt lavere end f.eks japanske hvad angår

  •   15. jun 2016 Okay - hvordan det - klappede batteriet sammen?

    Hehe ja, Amerikansk kram - er du glad for den og kvaliteten? der er meget delte meninger om netop Harley smiley
    Kunne godt tænke mig at prøve en ældre. Har kørt XR1200 sportster og Softail Rocker. Den sidste afgjort den bedste


    Ja vi ses til dækspark, ligger du vejen forbi virum så giv et kald. Så kan du se man-caven smiley


  •   15. jun 2016 Jeg har lige haft lidt tid til min Harley. Jeg kørte i stå med den 8. maj sidste år, og den har faktisk ikke været rørt siden! Nyt batteri på i dag, og maskinen startede, som havde jeg kørt et par timer før! Amerikansk kram smiley Held og lykke med det sidste og ja! Lad os ses og sparke dæk


  •   15. jun 2016 Hehe - vasker gratis pga. vejret - eller med knofedt ;o)

    Ja, jeg er snart klar. Har fået bekræftet praktikplads og er godt med i mine eksamens præsentation til onsdag. Så nu skal der snart køres, hvis vejret tillader det smiley Jeg kan give dig et kald / sms'e... så kan vi ses smiley


  •   15. jun 2016 Ha ha jo som regel! Jeg vasker ret ofte, synes jeg smiley Vi må finde en tur-dag, når du er klar.

  •   14. jun 2016 Guderne har hørt mig, jeg får taskerne indenfor en uge smiley Det hjælper altid at snakke om tingene ik :oP

    Skal du vaske cykel her i regnvejret??


  •   14. jun 2016 Ja, men fejlen ligger hos den store hovedgrossist CMS - ikke hos ham jeg handler med..

    Jo tak det går godt, vi har eksamen lige om hjørnet, så det er jo spændende. Arbejder på de sidste ting smiley

    Godt at høre du får kørt, om en uges tid har jeg mere tid til at køre rundt - vi kunne ses smiley


  •   14. jun 2016 Det er da en lidt sløv levering smiley Jeg kører ca 80 km om dagen til og fra arbejde - mest på Goldwing men også lidt Shadow. Fruen har også taget een et par dage i sidste uge smiley Hvordan går det med studier mv?


  •   13. jun 2016 Har ik fået mine tasker endnu - de er sløve dernede i holland. Håber snart de lander. Hvordan går det dig? Får du kørt lidt?

  •   28. apr 2016 - og guess what. Har et par tasker PRÆCIS magen til dine på vej smiley jubiii - det bliver et flot par ude i solen, en dag snart smiley

  •   26. apr 2016 Du kan glæde dig til at se mine ultra frække blinklys smiley

  •   26. apr 2016 Vi laver en rundtur!

  •   26. apr 2016 Nej det forstår jeg godt, når de sidder der, sidder de der jo smiley

    Er ikke i tvivl om at de er gode...og ja jeg kikker på originale nu fordi de andre er for små. Originale er de bedste oftest. Godt bygget op osv. Priserne er ca. 6 kilo for et sæt magen til jeres... halv pebret.

    Ja lad os finde ud af noget smiley Kunne være sjovt at se dine bikes... jeg har også en god hule! smiley


  •   26. apr 2016 Ja, jeg har ikke tænkt over det. Men det er faktisk gode tasker - forstå mig ret smiley
    De er ret brede, men hvis man skal hænge sådan noget på, skal de jo også kunne rumme noget. Vi må lige se, hvornår det bliver køre-vejr igen, så vi kan rulle en tur sammen - det skal jo nok også først være, når du har 2 hjul igen smiley


  •   26. apr 2016 Det sjov jeres Shadow er den eneste + en fra en udstilling jeg har set med de originale saddeltasker...

  •   16. jan 2016 Ja det er pænt med de flugter skærmens afslutning. De er også brede i det, kan ses fra siden af smiley

  •   15. jan 2016 Hov! - ja, Kjøller - fine tasker! Vi er ret glade for dem, der sidder på denne her, selv om de ikke bare kan tages af. De passer godt til linien i bagskærmen smiley

  •   15. jan 2016 Hej Erling. Jeg forstår ikke helt spørgsmålet?
    mvh Steen


  •   15. jan 2016 Så du linket på de Belgiske håndlavede long-ride jeg overvejede? Synes de fine smiley

  •   13. jan 2016 Tak for upload af billederne med Taskerne - de er godt nok fine synes jeg. Velbyggede tasker.

  •   11. jan 2016
    Jeg får helt lyst til at skrive sådan:

    Indenfor motorcykel cruisere findes der Honda Shadow 750, og så er der alt det andet lort. Bum

    Haha smiley


  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Velkommen

  •   11. jan 2016 Flot motorcykel! velkommen med den smiley

Annonce